Ya galiba ben çok fena aşık oldum. Ne yapcam?

Her zaman demisimdir. Ilk görüşte aşka inanırım diye.. ve başıma geldi. Yalnız onun hakkında pek bir bilgim yok. Sadece gözleri çok güzel bunu biliyorum.
Onu düşünmeden duramıyorum. Yaklaşık 1 aydır tanıyorum. Fark ettim ki onu en son gördüğümde elim titriyor ve kalbim çok fena attığını hissettim. Benimle konuşuyor. Arka masama oturuyor. Her hareketi bana karşı gibi yapıyor diye düşünüyorum. Sizce yanlış mıyım?
Konuşun demeyin hayatım boyunca hiç yapamayacağım şeylerden biri bu. Yükseklik korkum olmasına rağmen uçaktan atlarim ama bunu asla yapamam...
Yardım edin bana öneri verin lütfen..
Eğer yanlış insansa o, yinede kalbimin atmasina sebep olduğu ve bu duyguyu bana yaşattığı için yine de ona teşekkür ederim..
Ya galiba ben çok fena aşık oldum. Ne yapcam?
Cevapla