Her zaman demisimdir. Ilk görüşte aşka inanırım diye.. ve başıma geldi. Yalnız onun hakkında pek bir bilgim yok. Sadece gözleri çok güzel bunu biliyorum.
Onu düşünmeden duramıyorum. Yaklaşık 1 aydır tanıyorum. Fark ettim ki onu en son gördüğümde elim titriyor ve kalbim çok fena attığını hissettim. Benimle konuşuyor. Arka masama oturuyor. Her hareketi bana karşı gibi yapıyor diye düşünüyorum. Sizce yanlış mıyım?
Konuşun demeyin hayatım boyunca hiç yapamayacağım şeylerden biri bu. Yükseklik korkum olmasına rağmen uçaktan atlarim ama bunu asla yapamam...
Yardım edin bana öneri verin lütfen..
Eğer yanlış insansa o, yinede kalbimin atmasina sebep olduğu ve bu duyguyu bana yaşattığı için yine de ona teşekkür ederim..
Onu düşünmeden duramıyorum. Yaklaşık 1 aydır tanıyorum. Fark ettim ki onu en son gördüğümde elim titriyor ve kalbim çok fena attığını hissettim. Benimle konuşuyor. Arka masama oturuyor. Her hareketi bana karşı gibi yapıyor diye düşünüyorum. Sizce yanlış mıyım?
Konuşun demeyin hayatım boyunca hiç yapamayacağım şeylerden biri bu. Yükseklik korkum olmasına rağmen uçaktan atlarim ama bunu asla yapamam...
Yardım edin bana öneri verin lütfen..
Eğer yanlış insansa o, yinede kalbimin atmasina sebep olduğu ve bu duyguyu bana yaşattığı için yine de ona teşekkür ederim..
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar