Ben çok feci aşık oldum galiba... Ne yapmalıyım?

ben çok feci aşık oldum galiba .. gece yatmadan onu düşünüyorum .. bazen kalbim çarpıyor , fakat cesaretim yok , öz güvenim şu anda çok zayıf , konuşamıyorum , hatta onu görmekten bile korkuyorum yardım edin lütfenn ..
Ben çok feci aşık oldum galiba... Ne yapmalıyım?
Cevapla