Erkekler sevgiliniz size ilişkiniz için böyle bir kural listesi verse tepkiniz ne olur?

Kızlar eklemek istediniz bir kural var mı?

Kızlar eklemek istediniz bir kural var mı?

Bunları söyleme gereksinimi duyma nedenimi pek anlayamadım, eklemek istediğim bir kural var mı evet sanırım bunları fes etmek olurdu. Yani nasıl bir ruh hali ile böyle bir liste verdiysem artık bir an evvel kendime gelmiş olduğumu hayal ettim birden.
Sitede aşk yaşiyorsunuz ellam :D
Ben o kurallari cignerim. Canim ne isterse onu yaparim, kimseyi dinlemem. Abim dahi hicbir seyime karisamadi, sevgili ne?
Sanki bu kurallari uygulatabileceginiz bir erkek varda bu ülkede yaziyorsunuz bide toplumunuz ataerkil toplum size yasaklar günahlar varken erkege yoktur anlayin artik
Bunlar zaten bir ilişkide uyulması gereken kurallar. Absürt bir şey göremiyorum.
Cevap
51Cevap
Kusura bakmayınntek birşeyi unutmuş oda altından semer siparişi vermemiş onunda siparişini verse tam olacak
Bu kurallar bence normal. Benim için bir sıkıntı olmaz.
sahsen boyle bir sevgilim olamaz zaten.. gerci artik bir sevgilimin olmasi icin bu sartlara bile he diyebilme raddesine geliyorum da hadi bakalim.. :D
Oldu. Nefes alınca da mesaj atsın mı?
"Nefes alacam haberin olsun aşkım" Diye.
1 ve 4 dışındaki kurallara katılmıyorum.
Toplum içinde ne yapacağını bilmeyen erkek bence ilişkiye bile başlamasın.
Kızım eşim değilsin sevgilimsin sevgili olayını eş olayımı sandın sevgili olayı gönül eğlendirmek ikimizde gönül eğlendiriyoruz yalan mı beni madem çok seviyorsun eşim olmak varken sevgi olmak istedin
hiç bir insanı kural ve zorlamayla yanında tutamasın... ya ruhen uçar gider ya da bedeninide alıp başka yere gider
Belli saatten sonra dışarı çıkmamak ne demek? Ben sırf kız arkadaşım var diye erkek arkadaşlarla fifa oynamaktan vazgeçemem. Kusura bakmayın...
Kimsenin koymasına gerek yok hayatımda bir kadın olduğu zaman ben bu listeyi uygulamaya başlıyorum zaten...
Erkeklerin kadınlardan bekledikleri kurallar zaten bunlardan kat ve kat daha fazla bence uyulması gereken zaruri ihtiyaçlarını bunlar
Aşkta kural olmaz
Midem kalktı. Karşımdaki hür bir insan. Ne diye ona kelepçe takayım böyle kurallar koyarak?
Kkdkfkf bu ne ya.. Yok kural felan takılın kafanıza göre.
Seviyorsam bunu sevdiğim kişi söylüyorsa kesinlikle uyarım😊😊
Ne kuralıymış bunlar böyle :P yapmamı istese bile yapmam zaten ben bunlara aykırı bişey :D
kabulümdür :)
Kurallar olmamali bir iliskide. Partnerin dogru olani yapacagina güvenmeli. Yoksa kafa yorar.
Ayyy nekadar bayan bir muhabbet.. çoluk çocuk gibi neyle meşgul oluyosunuz ya gina geldi artik
Lazım olmadıkça nefes almasın (çok gerekli bir kural)
Büyük ölçüde hak veriyorum ama bunların oturulur edeplice tartışılması gerek.
Ailem böyle sınır koymadı bana yeni sevgili bakardım.
Beni hiç kimse kısıtlayamaz güvenmiyorsa zaten hayatımda işi yok.
Tartışmasız kabul edilmiştir. Beni zorlayacak hiçbi şey yok burda
Bu maddeleri yaziyorsan zaten ortada bir güvensizlik durumu var zaten
1.2.3.5. Zaten şuandan tamam 😀.
Hepsi kabul kendisi de aynı şekilde olsun tamamdır
6. maddeyi anlamadım, 1. maddeyi tek kişi için esnetmek koşulu ile kabul edebilirim 😃
Böyle çocuk karakterli biriyle birlikte olmazdım.😒
Bekçi miyim ben ya? Valla hiç uğraşamam bu tür şeylerle 😂
Bu kuralı yazan Türkçe katili, sevgilisiz kalır inşallah
Ben sevdiğime güveniyorsam böyle kural belirtmeme gerek yok.
Gayet basit kurullar bunun neyini yapamıyorsunuz anlamıyorum ki
Böyle madde mi olur sanki parayla sipariş ediyorlar ya😂🤣😅
Hahaha not güzelmiş djdjshh uyarım sıkıntı yok ama benimde kurallarım olur
Böyle bir zihniyetli insanla asla beraber olmam zaten.
bu listeyi kadınlarda benimsiyormu yoksa abartılı bulumuyormu. yaşamın akışına uygunmu
Elbet dikkat edilmesi gereken şeyler olmalı 2 taraf için de ama bu kadar da değil yahu. 😅😂
Bunlar kural degil olması gereken saten az bile
Minnnak instagramdaki kızlar arkadaşlarım zaten bindebir selam veriyorum başka bir şey ayapmıyorum
Erkek güven versin yeter bu maddelere gerek bile yok
Normal.. zaten ben sevgilimle olmak isterim.. pardon isterdim.. terkedilmiştim ben 😕
evlenmeden olmaz derim 😂😂
S. git derim, yani şaka filan değil ciddi ciddi.
Ben öyleyim kural koyarım
Bence olması gerekenler bu
Ben bu kurallarla yaşıyorum zaten.
E akşam bizi de zikecek mi eksik hissederiz 😀
Fazla özgürlük boşanmayı doğrurur
tamam anlaştık derim ;)
Ok der ve bende ona liste veririm
Birkaç kural hariç diğerleri çok saçma.
sevdim ben bu kurallaru
Yok bende, rahat olsun.
Tek kural güven vermek olmalı
Karı kızla işim olmaz
Oldu gözlerim doldu derim
3 disinda hepsi yaptigim seyler zaten
Asla ve asla imkansız bu istekler
Başka isteğin var mı derim
Ben bir liste kiyarsam nefes alamaz
Evlenince Bunlar otomatikman etkinlesiyo zaten
Bunlar zaten yapilan seyler
olması gereken şeyler zaten bunlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar