Erkekler size böyle bir düğün listesi verilse tepkiniz ne olur? Kızlar bu listeye dahil edeceğiniz şeyler var mı? Ben bu listeyi vermeye utanırım ay :)
Erkekler size böyle bir düğün listesi verilse tepkiniz ne olur?
Siz evleniyor musunuz yoksa zengin avcısı para avcısı falansınız da evliliği bahane edip zengin olmayı mı planlıyonuz kimse demesin ki seviyorum diyorsa alacak diye ne dinimizde var erkek veya kız tarafına bu kadar yüklenmek nede başka din veya kültürlerde yok yani aç gözlüyseniz eğer gidip çalışın kazanın kendiniz alın biz sizin uşağınız da değiliz üstüne bineceğiniz eşeğiniz de değiliz!!! Derler adama vesselam şahsen ben derim
Sen Kusura bakma zorunda değil ve bunları yaptırmak onu sevdiğinizi değil onu kullandığınızı gösterir sadece bu kadar bencil olmayın kendinize yapılmayacak şeyleri başkasından isteme hakkınız yok
@bayandudak3 biliyorum dedin ve ben salaklık yapıp yine hata yaptım, ama özür diliyorum birdaha yaparsam tamam o zaman engelle beni seni de hiç rahatsız etmiycem ama bunu unut lütfen seni çok seviyorum ve kaybedemem
@bayandudak3 valla yapan varsa senden başka şeyler bekliyordur oda seni kullanacaktır ki bişeyler yapıyordur bu arada neden öyle dedin şimdi anlıyorum arkadaş seni üzmüş geçmiş olsun şimdiden
Hee sadece sevgililer üzüyor demi zaten dünyada knka olunca üzmüyorlar demi hey Allahım okudum herhalde knkan olduğunu anladık o kadar da değil 😂 😂 😂 ayrıca valla sen yanlış yoldasın şuradan 100 metre ilerden sola dön düz git sağa dön düz git sonra dim direk aşağıya doğru dön git 😀😌😂😂😂
Hele bir gönlünü kaptır da sen kendinden çok düşün sev birini de görürüm seninde boyunun ölçüsünü anlarsın o zaman neyin ne olduğunu ayrıca daha dur 22 yaşındayım ne dedesi moruğu 😂😂😂
Sende aynı eski sevgilim gibisin oda öyle diyodu taktı kafayı bana derslerden sınavlardan kaldı üniyi kazanamadı başından beni çok sevmek yok dediğim halde sonra da mecbur ayrıldık inşallah üniyi istediği bölümü kazanmıştır severek ayrıldığım ilk sevgilim ve normalde en son sevgilimdi
Ben evlendiğimde masrafları düşük tutmakta çabalayacağım eşim rahat kafayla hayatının en güzel gününü yaşasın istiyorum bir çok ihtiyacımı da kendim karşılarım. Gelenek falan tamam da ben çok ayıp buluyorum herşeyin erkekten beklenmesine
Sonerdemirer haddini bil terbiyeli ol. Kimse mal değildir kadınlara mal muammelesi yapanlat paradınıda ödemeli bence. Kızlar daha çok isteyin böylelerinden :D
Şu an motor kullanıyorum tamam mı çalışıyorum sesli mesaj birazdan yazacağım ben Kimseye hakaret etmedim hak ettiğini söyledim sadece sana da söylediğim gibi bayan dudak 3 Vallahi biraz daha devam edersen soyunu sopunu sülaleni karıştırırım Anlıyor musun beni çocuk kısasa kısas kişi nasıl gelirse öyle ağırlanır ben adamım Adana'da en güzel Örneğim kimilerine göre bütün çocukların gençlerin ördek aldığı biriyim Sen kendine bak görüşün görüşüme hakaret yazdıklarına iyi bak saygı
duymak zorunda değilim sen gibilerine, sen de bana, ha ha ha bana giren çıkan yok çok şükür de sana giren çıkanın haddi hesabı yok galiba 😂 muhatap olan mi var seninle sadece ağzının payını vermek için o kadar kendini önemseme boş yere değilsin önemsiz insan seni, çok şükür ailem de örnek bir aile herkesin örnek aldığı gösterdiği birbirimize bağlıyiz çok şükür namussuz da yok, sen kendi ailene bak, ha ha ha ulan ne kudurmussun sen küçük olmayı bil büyüğün ile nasıl konuscagini bil sonra gel, ben seni yazdıkların kadar tanıyorum yargı yok ki ortada, uzatirsam sana kadar gelir sen uza uzattirma bana şimdi😅😅
Şimdiye kadar beni yenen olmadı yüzlerce kişiyi devirdim Ben burada klavye delikanlılarında boş konuşanlara pislikleri sataşanlara lafta erkek olanları Kendini bir bok sananlara herkese yani teker teker kelime kelime döverim ben insanı
Şeytansin sen şeytan aramızı bozdun 😂😂😂dalgayı bırak be abisi boşver ben hakkımı savundum sadece o bana hakaret etti hem de kendini hemcinsine hakaret etti ben herkesi savundum burda
Hakaret eden sensin insanlatın aikesine küfredicek kadar hemde. Ben sana hakettiklerini saysam buraya sığmaz. :) Egonu başka yerde tatmin et bence sesin çok çıkıyo demekki kadınşarı mal olarak gördüğün için battı sana. Ben kadınları mal olarak görenlere söylemiştim. Benden uzak dur senin gibi karakteri olmayanların söylediklerinin ehemmiyeti yok.
@minnak başından beri görüyosun bir bayana nasıl şeyler saydığını, yok kadın kız diye ayırıyo yok aileme sülaleme laf ediyo saygı duymuyo resmen. Ben bunları yutmamak adına gayet seviyeli cevap verdim. Ben sırf huzur bozmamak için susacağım.
@meryeminis hoşgeldin hakaret eden sensin iyi oku ilk yaptığın yoruma bak bakire isteyenler yapmak zorunda bende kendileri her hakkı yiyip bedava kız almasın kızlarımız mal değildir biz öyle görmuyoruz ve bizim kızlarımiz da öyle görmez kendini senin gibi, herkesi zan altında bırakıp kendileri her baktı yiyip diyorsun ben daha tek bir kızla sinemaya gitmedim el ele tutuşup gezmedim tamam mı hep hayal ettim hayırlısı dedim sabrettim hayırlısı yine, küfür etmedim hakettiğini söyledim sen küfür ettirdin ettiysem de sen de bana ettin, ha ha ha lafta kalma da yaz istesen özelden yaz nasıl istersen ne ekersen onu bictririrm sana, çok şükür egom yok zoruna gitmesin anlamam egodan legodan yeğenlerim oynar legoyla, sesim guzeldir şarkı söyler şiir okurum her yerde dinlerler, ben kadınları mal olarak görmüyorum gören sensin ben de bunu savunuyorum öküz, ha ha ha benim zaten sen ve senin gibiler ile işim olmaz uzakdan yakından çok da tin
:D senden herşey beklenir Sonedemirerr karakter sıfır bana böyle yaklaşırsan bence haddini bil diririm işte. Söylediklerinin hepsi boş kudurmuşsun resmen. Okuduğunu anla öyle saldır millete. Gidip bir erkekle kavga edecek yüreğin yok burda gelip bana ego tatmin ediyosun ha ha klavyeden herkes padişah gibidir. Ben saygıyı hakediyorum ama sen haketmiyorsun asla. Muhattap olma benle. Kusura bakma minnak.@bayandudak3 şu şahsiyeti engellermisin bana hakaret ediyo hala
@bayandudak3 taraf tutma lütfen tamam mı, kimse kazanmadi ben varken de benden başkası kazanamaz ben bildiğim konuya atlarim konuşurum herşeye değil, benden herşey beklenir deli dolu çocuksu
hafiften çılgın biraz serseri romantik duygusal her yol var bende, karakterimi taklit edenler coktur sanal da da reel de de çekemeyen e anten takıyorum fena çekiyor bütün kanallar sana da takmak lazım da ben takmam sana git daha önce takanlara ayar ceksinler çekemiyorsun çünkü çekemiyorsun çin malı gibisin sen, hahah 😂😂haddimi bildirmiş yaşın
kaç senin velet yaşın kaç kim kime ne bildiriyor kuduruk, boş konuşan sensin boşaltan da dolduran da benim, okuduğumu anladım çok da güzel oldu çok da iyi oldu tamam mı çok da guzel anlattım sanat yaptım ulan sana kapak üstüne kapak, hahaha çok adres verdim burda ben defalarca duyusal prens yaz beni arayanlar da var çekemiyenler o kadar çok kişi kaç kişiyi g@t ettim ama genelde erkeklerdi üç beş tane de kız belki, ben padişah değilim benim sadece yaşamadan bilemezsin, kudur kudur, bana herkes saygı gösterir cami imamı hocalar öğretmenler öğrenciler herkes her yerde saygı göstermeyen de korkar başını eğer beni görunce zoruna mı gitti engel attın zilli
Bende ölüyorum valla ohhh ne güzel olur hemen söyliym limon domates azıcık kıvırcık soğan kırmızı pul biber acı acı hahah ayran yerine kola içerim ben😅😅😊😋
Ben de bekliyorum hala çok güzel bir yerden söyledim Can Kebap Lahmacun en kralı orada vallahi ben de yanına kadayıf söyledim bir güzel of Afiyet olsun
Ev ayrı ve eşyalar sıfır olacak bilezikler tamam olacak 1 ağır set vir günlük set olacak. Annemede 1 burma bilezik olsun tamam :D diğerlerine gerek yok
kızınız sizin olsun. biz mal almıyoruz, hayatlarımızı birleştireceğimiz hayat arkadaşı arıyoruz. sizin amacınız satmak, kadın satılmaz ve satın alınamaz.
Valla buna bu kadar para verene kadar , damat gider modelle yatar ömrü boyunca gururla yaşar. Ben olsam öyle yaparım. Tefeci gibi yazmış kim yazmışsa. Hatun da buna değecek bişi olsa ' da gam yemem diyemem
En İyi Cevaplar