Çok Eşlilik Neden Hep Tek Taraflı Düşünülür? Erkekler Kadınınızı Paylaşmak Zorunda Kalsaydınız Nasıl Olurdu?

> Çok eşlilik yasal olmuş olsaydı eminim erkeklerin %90' ı en az iki kadınla evlenirdi.
> Ancak neden hep bu yönde düşünülür. Bir kadın birden fazla erkekle evlenemezmiydi?
> Yoksa bu kadınlar birden fazla erkekle evlenmek için mi çok eşliliği istiyorlar.
Çok Eşlilik Neden Hep Tek Taraflı Düşünülür? Erkekler Kadınınızı Paylaşmak Zorunda Kalsaydınız Nasıl Olurdu?
Çok Eşlilik Neden Hep Tek Taraflı Düşünülür? Erkekler Kadınınızı Paylaşmak Zorunda Kalsaydınız Nasıl Olurdu?





#GübreninElliTonu
#TohdurBeniEllemesinGocamBeniMuayeneEder
Çok Eşlilik Neden Hep Tek Taraflı Düşünülür? Erkekler Kadınınızı Paylaşmak Zorunda Kalsaydınız Nasıl Olurdu?
Cevapla