
"Asla, olmaz deme." Asla aşık olmam dediğiniz birisine aşık oldunuz mu hiç?

Asla, asla demeyeceksin.
Homofobik bir kimse olmama rağmen, asla homoseksüel olmam dahi demiyorum.
Bu konuda bile asla demiyorsam, benim lugatımda o kelimenşn yeri yoktur..
Hiç asla demedim
Ahaha olmaz mı ya tipim değil diyip ezdiğim çocuğun 4 sene acısını çektim😂😂işte büyük konuşmamayı orda öğrendim😐
yok ben görür görmez karar veririm aşık olup olamayacağıma :D
Cevap
14Cevap
Zaten aşklar , imkansıza aşık olmaktır
#emre00
Asla dediklerime olduğum için , normaller çok can sıkıyr :D
Sadece filmlerde veya hayal dünyasında olur sandığım şey başıma geldi. Hiç ummadık şekilde sevdim.
Olmaz olmaz demeyecekmişsin.
Olmadım. bundan. sinra asla olmaz diyeceğim belki işe yarar 😂
"Buna kim bakar be" diye düşündüm ve gariptir ki 4 ay sonra ben baktım😂😂 hatta baya baya sevmiştim
Bu saatten sonra net olmam :D Herhangi birinin bana aşkı inandıracağına da tattıracağına da inancım yok.
Aşka inanmıyorum Allah'a olan hariç
evet oldum büyük konuşmamak gerekiyor 😂😂
Oldum ve anami belledi
Tabi ki.. hemde bambaska biriyle 😂
Hayır hiç kimseye aşık olmadım kız ayool
Asla demem
Aşık olmadım hiç.
Oldum
Olmadım.
Hayır olmadım.
Asla aşık olmam demedim hiç
Ne güzel gülüyormuş bu kız yahu
Oldum.
Oldum evet. :)
sadece bir kere
Hayir olmadim
Oldum
Olmadım.
Hayir olmadim
Evet...
Hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar