Aşk bu kendinden vazgeçmek gerek. Kendin olmadığında aşık olmak mümkün mü?

Gerçek aşk daima kişisel yarar duygusundan vazgeçme temeli üzerinde yükselir.Lev Tolstoy

Aşk bu kendinden vazgeçmek gerek.Kendin olmadığında aşık olmak mümkün mü?
Aşık olmayı, genel olarak “karşımızdakini daima mutlu etmek” olarak algılıyoruz. O kişi mutlu olsun, o kişi iyi olsun, o hoş olsun, onun her istediği olsun, “huzursuzluk” çıkmasın. Kendi seçimlerimizden vazgeçmeye başlıyoruz... Kırılmasın diye o diğer kişinin verdiği cevaba yine “uyum” sağlıyoruz. Yıllar geçtiğinde ve senin için “ben nelerden vazgeçtim?” diye saymaya geldiğinde kocaman bir listemiz oluyor. Aldığımız cevap kimi zaman kısacık oluyor o upuzun listelerimize rağmen “ben mi sana bunlardan vazgeçmeni söyledim, bunu ben mi istedim?” Çok da yerinde bir soru oluyor. Kendimizden vazgeçiyoruz ve zamanı geldiğinde de seçimlerimizin sorumluluğunu almayıp o karşımızdakilere sorumluluk yüklüyoruz… Oysaki hayatta tüm tercihlerimizin yani tüm “vazgeçtiklerimizin” sorumlusu bizleriz.
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel.
Güncellemeler
+1 yıl
...
Aşk bu kendinden vazgeçmek gerek. Kendin olmadığında aşık olmak mümkün mü?
Cevapla