Yabancı kadınlarla evlenen Türk erkeklerin sayısı gün geçtikce artmakta. Birçok Türk kadın erkeklerimizi "odun", "çirkin", "kaba" olarak görürken neden yabancılar beğenmekte? Erkeklerimiz yabancı kadınlara daha farklı davrandığı için mi onlara cazip geliyor?
Yabancı kadınlar Türk erkeklerini neden cazip buluyor?
Çünkü sizler küçüklükten beri alışmışsınız bu duruma. Evet odun olabiliriz ama aynı durum sizler içinde geçerli. "İtalyan erkeği" denildiğinde çoğunuzun ağzının suyu akıyor. Neden yabancı ırktan kadınları beğeniyoruz? Eğlenmesini biliyorlar, cinsel hayatları aktif "Ay orama dokunma, ay buram olmaz." demiyorlar, yaşıyorlar. Size yakın sırdaş olabiliyorlar ve bakımlılar. Gerçekten bakımlılar ama. Örneğin; Rusların fabrika çıkışı genetik sağlam olduğu için hafif bir spor yapmalarında ortaya güzel bir görsel çıkabiliyor. Brezilyalılar zaten BUMBUM muhabbetinden gönlümüzü feth etmişler. İspanyol hatunları genetik olarak gerçekten iyi. Japon kızlarının sesi çıkmaz, kedi gibidir. Başağrıtmaz.. Vs vs... Bunu anlatmaya kalksam Dünya'nın yolunu alır. Bunlar güzel tarafları. Şimdi bir de eksi yönlere bakalım Çoğu parayı harbiden sever. Hayatındaki erkekten daha yakışıklı bir erkek görürlerse Noel Baba'nın 8. Geyiği olma durumu yüksek. İyi bir ilişkide yaşadığını sanarken bir bakmışsın, ce eee. Cinsel hayatlarının aktif olması, e bizim ülkemizinde cinselliğin Afrikası tabir edilen ülkede olmamız bu durumu tetikliyor. Türk Kızları'nın çekingen, herşeyden ürkek olması ve yabancıların tam tersi olması gözümüzde birikiyor. Türk Kızları'nın Adriana Lima egosunda olması ve yabancıların egosuz olması bizi kendilerine çekiyor. Ama evlilik düşünürsem, ırkımın kadınından vazgeçmem. Biraz baş ağrıtsalarda vazgeçmemek gerek. Bir taraf dolu dolu bir hayat iken bir taraf ona nazaran daha daha pasif. Neyse çok uzun oldu, ben kaçtım. 😊
aslında her birey farklı birer deryadır türk kızlarında da yabancılar kadar hoş görülü sevecen kabullenebilen sorumluluk alan yapı olanı var olmayanı çok tabiki :) allah bahtımızı açık etsin yoksa bizide kaptıracak bizim kızlar yabancılara :D
Bizim Türk erkekleri yabancı yengelere ; Türk kızlarına davrandıkları gibi davranmıyor çünkü yabancı kızlar ilişki içinde yapılan kabalığı da , odunluğuda affetmiyor o yüzden.
Yabancı kızlar en ufak şeylerden bile mutlu olabiliyor ve gözleri yükseklerde değil ve biz kadınlara değer verdiğimizi onlara hissettiriyoruz ayrıca sahipleniyoruz. Bizim kıllı kızlarımızda çirkin olmalarına rağmen gözleri hep yükseklerde ve hiçbir şeyden memnun olmayıp herşeyin kendlerine yapılmasını istiyorlar ama kendileri hiçbir şey yapmyorlar. Bizimkiler malesef egoist ve narsist
Çünkü bizler sadakatli ve sevgilisine bağlıyız. Yabancı erkekler gibi değiliz. Sevdiğimiz için her şeyi yapar her şeyi göze alır her saniye mutlu eder ve el üstünde tutmayı beceririz. Yabancı erkekler bunları yapamazlar malesef...
Bazı Türk kızları farketmese de, Türk erkekleri yanlarındaki kadına önem verir, hatta bundandır ki geçmişimizde bir çok kadın yüzünden karmaşalar çıkmıştır. Türk erkekleri kadınına değer verir, neyse ki yabancı hatunlar bunun farkında😂
diğer ülkelerin erkekleri kadınlarına sahip çıkmıyor tabiri caizse totoş erkekler yani. bizim ülkede o beğenmediğiniz odun dediğiniz adamlar eşine sahip çıkıyor değer veriyor cebine para koyuyor da ondan.
Hayır tabiki Türk kadınında bir kere anlayış kıtlığı var YÖK nedir sora alalım nedir bilmiyorlar ve illa dedikleri olacak birde acelecilik kız olsun tez olsun misali
Türk erkegi farklı evet ama iyi yonde mi kotu yonde mi tartisilir bu yuzden, kadinlar farklilik istiyor ee bizim kadinlar da erkeklerimizin kiymetini bilmedikleri icin yabanci kadinlara kaptiriyorlar
Bu görüşe katılmıyorum ben izlenen medya olsun, yazılı mesya olsun, sosyal mesya olsun bubtarz durumlar fazla abartılıyor. Malum biz Türkler abartmayı severiz.
Yabancı kadınlar kendi erkeklerinden ilgi görmüyor sürekli sevişmekten bıkmışlar ilgilenmiyorlar bizim millet aç oldugundan hep sevişmek istiyor ondan kadınlar bizi tercih ediyor
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Anlayacağınızı bilsem anlatmaya çalışırdım ama anlamazsınız ki siz...
yabancı kadınlar ağızlarının tadını biliyorlar avrupa erkekleri genelde yumuşak ve geniş oldukları için ordaki kadınlar harbi erkek istiyorlar adresde Türk erkeği olunca teslim olmak istiyorlar
siz bizim erkeleri beğenmıyosu<ki bütün erkekler kendini seven kızları sever siz değer vermiyosunuz biz ne yapalım hepmi mutsuz olalım belki sever demekten bıktınk!!!
ama bişi dicem bizim türk kızları neden çok önyargılı çirkin olunca mal sapık yakışıklıolunca zeki terbiyeli oluyor biz ne yapalım Allah böyle yaratmış kimse bize bakmıyo ya
@miraç04 bence yanılıyorsun ya da karşına hep kötüleri geldi bir kız evlenme çağına geldiği zaman ciddi düşündüğü zaman tipten çok huy ve karaktere bakıyor
kendi halinede biriyim ne küfür ediyom nedede başka bişi iyi biriyim aslında neyimi beğenmediler anlamadımki zaten karşıma kötüsü geldiyse hep Allah belamı vermiştir
katılıyorum deneymsiz yaşanma z imtihan dır diyorum ama geçmiyo Allah ainşallah diğer tarafta yüzümü güldürür burada pek gülemedim seninde inşallah yüzünden gülümseme eksilmez
En İyi Cevaplar