AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
337Cevap
valla hiç kız arkadasım yok nasıl tepki vereceğimi kestiremiyorum :D
Bu ne yazıkki başıma geldi geçen yıl ve hala aşık üstelik sınıf arkadaşımdı mezun olduk ama o hâlâ haftada bir kez beni arıyo halimi hatrımı sormak için ayrıca sevgili olduğumu bile bile üzücü bir durum benim için..
Okul yıllarında çok başıma geldi, kırıcı olmadan reddetmeye çalıştım ama hepsi de kırıldı 😕
Aha b*ku yedik benim en yakin arkadasim erkek kafasini gözünü kırarım
Bence bu kaliteli bir insan olduğumu gösterir seni tanıyan biri doğru insan olmasan sana bakmaz
Ona karşı bir şey hissetmiyorsam o üzülmesin diye uzaklaşırdım ya da mesafe koyardım.
Saygı duyardım bişey diyemem en yakın arkadaş olup evlenen insanlar var
Bazen böyle de başlamıyor mu ilişkiler? Elbette bir demeye çalışırdık
Yıllardır aşık olan birinin bu vakte kadar açılmaması abes. O yüzden soru da biraz abes geldi.
Hemen nikahı basarım hazır bulmuşum kısmeti kaçırmam
Uzaklaşırdım, çünkü tüm saçmalıklarımı bilen biri bana aşık olamaz 🙄 ruh hastası diye düşünürdüm 🙈
Pek yakın olmasakta arkadaşıma sevdiğimi söyledim yüzüme bakmıyor burdaki yanlışlık nedir?
O tarz bir şey hissetmediğimi ve arkadaş olduğumuzu söylerdim
Butun yakin erkek arkadaslarm sonunda asik oluyo bende Kendimden sogutmak icin nerede canım bsi var anlatiorm biktiriorm🤓🤓🤓
Kaç kez oldu bir tepki vermem yaklaşmam uzak dururum. Hiç umurumda olmaz
Üzülürüm aynı zaman da acırım sanırım en yakın arkadaşım bana bakıcak kadar yalnız olamaz.
Vay senin beynini s*kim bana aşık olunur mu derim yani.
Karşı çıkarım ya da bende ona karşı birşeyler hissediyorsam çok mutlu olurdum zor bir durum
ona karşı bisiy hissetmiyordum ona uygun bir dille anlatırım ve arkadaşligimi bitiririm 😉
Arkadaşımın yakınlığına ve benimde hissttiklerime baglı
kanka ayağı göt ayağı dememiş miydim ben sana derim
Bnde seviyorsam sasirirdim sonra bnde solerdim sevmedigim biriyse ondan uzaklasirim hatta yasadim ve uzaklastim
Geç kaldi artik
Evliyim ben 3 çocuk var hemde 😂😂😂😂
Bunun olamayacağını çünkü onu kardeşim olarak gördüğümü söyleyip bu mevzu hiç yaşanmamış gibi davranırdım
ben verdim pişman oldum :( arkadaşlıgı çok ıyı yonettik ama o şekilde çok uyumsuz olduk
Arkadaş olarak görüyorsam, hiç oluru yoksa reddederim ve arkadaşlığımı da bitiririm.
Bakardim tipine hangi manyak buna bakdi derim 😁😁😀😀
Şaşırırım. Ne yapacağımı bilemem. O gözle bakabilir miyim acaba diye düşünürüm sonra.
Kırılırım uzaklaşırım ondan iter istemez üzer bu durum beni 😑
Arkadaştan sevgili mi olur? Bence olmaz. Bilmiyorum yani hiç başıma gelmedi
ben şu an nişanlıyım ve arkadaş değil yıllardır en yakın dostum 😃
😊 oluyormuş demekki
Ögrendim ve olmicagini dolayli yollarla anlattim kirmamak icin
Olur yanlış toplum düşünceleri var hep arkadasinsa seni artik cok iyi taniyordur ve mutlu eder seni
En yakın arkadaşımsa seviyorumdur zaten. O an ki hissime göre karşılık verirdim.
Olumsuz yanıt verir hiçbir şey olmamış gibi davranırım.
Fenomen, böyle bir durum varda sosyal tepki analizimi yapmaktasın⁉️
ilk önce şaşırırdım ama yine de her şeye rağmen onunla konuşmayı kabul ederdim
arkadas olarak sevdigimi
sevgili olarak sevecegimi sanmam
herseyi bitiririm
sayqılar...
en yakın arkadaşım olmadığı için ve aşk kelimesini bile saçma gördüğüm için problem yok
Şaşırırdım ama saygı da gösterirdim gönül bu napcağımı da o zmn ki ruh halime bağlı olurdu
Valla benim basimdN gecti ben yurumiyecegini soyledim o israr etti ondan sonra sevgili olduk ve konuscak hic birsey yok cunku herseyimizi biliyoz ve ayrildik
Daha dün başıma öyle bir şey geldi sayılır, ne hissedeceğimi bilemedim.
Bir şey hissetmiyorsam asla olamaz ve bir süre mesafe koyarım araya
Dostumu kaybettiğim için üzülürüm ya. Çünkü aşklar güzel bitmez
Zaten sevgilim olduğunu biliyordur. Eğer bildiği halde yapıyorsa. Zaten onunla işim olmaz.
Canım, arkadaş olarak görüyorum seni. Bir süre konuşmasak iyi olur derdim
içimde az hoşlantı varsa olur da hiçbişey yoksa kabul edip boşuna üzmem
nasıl başlar ise öyle gider. arkadaş ise arkadaş kalır.
Bu ve buna benzer şeyler yaşanmasın diye arkadaş edinmiyorum kafamda çok rahat
Eski sevgiliden arkadaş olunmayacağı gibi arkadaştanda sevgili olmaz.
aynı şeyi ben yıllardır en yakın dostuma yaşattım şu an nişanlıyız 😂😂
Ben de bisey hissediyorsam şans veririm yoksa görüşmeyi keserim
İlk önce şaşırırım bir dakika duraksarım ondan sonra ellerini tutarım
Bende sevdiğimi söylerim mutlu mesut yaşarız 😊😊😉
Yakın arkadaştan çok iyi sevgili dd olur çok iyi eşte olur
çak bir selam canım baksana bir selam dahi veremiyosunuz ya kötü
Çok güzel birşey
Sevgilin yoksa ondan daha iyi bir sevgili bulamazsin
Senin herşeyini biliyordur çünkü
Seni sen olduğun için sever
sevdiğim olmasa çıkardım herhalde ağırdan alarak deneme amaçlı diyim
Ben de aşıksam deli gibi sevişiriz. Yok değilsem nezaketli biçimde reddederim.
Icwbchamxbaoxbwobcjw
Ben karşilik verirdim sonuçta iyi yakin bir arkadaşiz bizden iyibir cift olur
Öğrendim ve bir şey de yapmadım normal dostluğa devam ettim o da zamanla sevmeyi falan da bıraktı ama hala dostuz olması gereken de bu bence
Bence en doğrusu