Sevebilir, insanlık hali. Her insan sevebilir. Ama eğer en yakın arkadaşımin sevdiği kişi bana yanıksa ve en yakın arkadaşımdan da hoşlanmıyorsa. Ben de zaten ondan hoşlanmıyorsam. Durumu açık açık izah ederim. Şahsen bu genellikle kişilikle alakalı bir durum, böyle bir durumda arafta kalınmamalı, her şey açık açık konuşulmalı. Yoksa daha sonra, daha büyük sorunlar da karşımıza çıkabilir bu konu ile ilgili.
Of bu o kadar zor bir durum ki... Hiçbir duygum yoksa kesin bir tavırla reddederim ancak duygum varsa çok zor olur... Yüksek ihtimal arkadaşım hoşlanıyor diye kendimi geri çekmişimdir ama duygu bu. İnsan set çekemez ki. Allah yaşatmasın ya.
Arkadaşım için çok üzülürüm bende ona göre tepkimi ortaya koyarım benim için bu tür durumlar terstir bana ters geliyor arkadaşım seviyorsa tamam bitmiştir o çocuğa da ters bir tepki veririm hatta olumsuz ve kötü yönde konuşurum.
Ciddi kötü bir tepki alır benden. Direkt arkadaşıma gider ve sadece bir kere söylerim inanıp inanmamak ona kalmış. Beni tanıyorsa zaten sorun yok tanımıyorsa da gerçekten arkadaş değilmişiz demek ki derim ve son hız o ortamdan uzaklaşırım.
Vallaha arkadaşımı da kendimi de ateşe atamam. Arkadaşıma söylerim hemen. Bende o insandan uzaklaşırım. He arkadaşım sonrasını kendi bilir. Ama asla öyle bir riske atmam kendimi
Bunu bana diyecek cesareti baştan ona vermem ben yani olmaz arkadaşım seviyor onu kibarca reddederim ama eğer sevglisi falansa ve bana gelip seviyorum diyorsa olay çıkar
Arkadasim sevmis kiz ona hic umut vermemis ise baska, kizda arkadasima karsilik vermis ise baska. Ikisi arasinda fark var. Ama ben kizdan uzak durmayu tercih ederim. Herkes uzulur sonunda cunku