
Cevabın nedir?
Cevapla
+1 yılEger en iyi arkadasim ise zaten beni cok iyi taniyordur ve bende kendisini muhtemel kisisel olarak anlasitigim biridir.
Yani neden olmasin bir sans verirdim.
Sonucta direk sevgili olarak tanidigk insani her türlü taniyamiyorsun sonrafanda gercek yuzunu görünce vay efendum böyle degildin söyle deglsin demeye basliyorlar. Ama kanka da bu sorun olmaz.
Hem kankadan sonra sevgili olanlar en iyi anlasandir bence.
Kankasiyle evli olan insanöar taniyorum en mutlu onlar birbiri ule cokta iyi anlasiyprlar bu cok dogru bence30 Yorumla
En İyi Cevaplar
Arkadaş olarak görüyorsam olumsuz yanıt verir arkadaşlığımızı bitiririm. Arkadaş kalırsak umutlanır.
131 Yorumla- +1 yıl
Haklisiniz
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. geçenlerde konuştum sana arkadaşlıktan farklı duygular besliyor isem ne yaparsın demişti besleme dedim besleme başka duygular arkadaşlıktan ondan sonra zaten bir soğuk hava esti benden o tarafa doğru bilmiyorum psikolojik olarak zayıf birisi ona veriyorum
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılZaten anlaşıyoruz bir de duygusal olarak bir şans verirdim :)
1013 Yorumla- +1 yıl
@Blackego Kardeşim demiyorsa sıkıntı olmaz :) arkadaş ayrı kardeşim demek ayrı :D
- +1 yıl
@Blackego Kanka ayağı zaten sevgili olma yolunda söylenen yalan bir söz :D
- +1 yıl
her arkadas olan kisi kardes mi sayiliyor edebiyat yapmayin şimdi kanka diyip neler yasayan insanlar gördük kanka olacagina sevgili olmasi daha makbul :D
- +1 yıl
O neçe bir tespittir üstad
- +1 yıl
Güzel olur aslında
AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
267
Cevap
335Cevap
Bu pek çok kez başıma geldi ve malesef karşı cinsle olan güzel dostluklarım hep bu yüzden bitti..
16 Yorumla- +1 yıl
Haklısın
- +1 yıl
Yeni bir dostluğa ne dersin 🙄
- +1 yıl
Bazı kişiler kendine bilmezler
Aşk İlişkileri konusunda 64,6b cevap paylaştı. Değerlendiririm :)
#Hayırlıcumalar10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 43b cevap paylaştı.
+1 yılBilmemezlikden gelir arkadasligima devam ederim
00 Yorumla
+1 yılSende hoşlanıyorsan şans ver hoşlanmıyorsan arkadaşlıgı bitir arkadaş olmaz artık ya sevgili ya hiç ben sürekli diyorum kısla erkeyin arkadaşlıgı olmaz illaki bir taraf aşık olur aşk görürgörmez olacak bişey lakin sanradan olan ilgi hoşlantı daha saglam bir ilişki olur sende ilgi duymuşsunki burada paylaşmışsın unutma seni sevmeyenin degil sevenin peşinde koş tam olarak niyetini ögrenmek istiyorsan işi evlilige getir
60 YorumlaŞoyle anlatayim ne kadar sever iseniz sevin sozunuz denk gelip anlaşamiyosaniz birinizden biri mutsuz olucaktir illaki. Bu yuzden sevsende sevmesende gerçekten iyi anlaştigin biri ile evlenmek daha guzel olur. En yakin arkadaşimla gayet guzel anlaştigimdan dolayi eger sevgilim falan yoksa kimseye sozum yoksa kabul eder bir omur sadik kalirdim
10 Yorumla
+1 yılBen ona gardasim kankim demisim can dostum demisim onun boyle dusunmesi bile sacmayken gelipde senden hoslanyrum demesi ters kaçar ben onunla herseyimi paylasmisim çıktığım her sevglimi soylemisim tanistirmisim sonra gel sen seviyorum de racona ters şeyler bunlar bildgin knka ayağı g. t ayağı olur insanin güvenini sarsar yani
00 Yorumla
+1 yılEn yakın arkadaşım zaten erkek. Böyle bir şeyin asla olamayacağından adım gibi eminim çünkü kardeş gibiyiz. Birbirimizden bir şey saklamayız. Onun çıktığı çoğu kızı bilirim. Birini seviyosa bana söyler, birinden rahatsız olmuşsa sevmemişse de bana söyler. Öz kardeşim olsa bu kadar severdim yani bana aşık olmasına ya o tür şeyler hissetmesine imkan yok.
01 Yorumla
+1 yılAslında sevebilirim zamanla.. Sonuçta bir geçmişimiz var. Ve en küçük otuna, sapına, yaptığı ve yapabileceği b*kluklar hakkında bilgi sahibiyim.. O da beni biliyo falan.. Tam bilemiyorum.. bir anda dank diye olursa kabul ettirmeye çalışırsa tabi olmaz. Ama o da dostluk gibi zamana yayılırsa pozitif cevap çıkma olasılığı yüksek.. Ben sevgilimin en yakın arkadaşı olmak isteyengillerdenim 🙄
00 Yorumla
+1 yılAynı şeyi bizzat yaşadım. İlk inanamadım. Zaten benim kulağıma gidene kadar herkes öğrenmişti ve ben de ona bir şans vermek istemedim. Pişman olup affetsem de zaten ertesi günü başka kişiyle çıkmaya başlamıştı.
Arkadaşlar. İnsanlara lütfen düşünerek kararınızı söyleyin. Ya da böyle kişiler için kendinizi yormayın. Ve asla böyle kişiler olmayın.
Eğer bir kızı gerçekten çok seviyorsanız. 2. ihtimalde bir kızı asla tutmayın. Bu insanlığa girmez.!08 Yorumla- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
- +1 yıl
+1 yılBir kaç yıl önce başıma geldi. Sevgili olamadık tuhafta karşılamadım açıkcası. Çok şaşırmıştım tabi herkes bu arkadaşlığın böyle olacağını biliyormuş. O içine attı ben içime attım yola devam ettik. Hala arkadaşız 😊 sevgili olup bu dostluğu bitirmek zoruma giderdi ya
00 Yorumla
+1 yılBoyle bir durumu yasadim ve arkadaslıgimi kestim cunku plotonik asik olcakti ve uzulen taraf olcaktı ben arkadas gozuyle bakıyordum konusmayı kestim ki unutur diye simdi ask acisi cekiyormus oyle duydm ins unutur ben ona hic oyle yaklasmadım ümit de vermedim ama uzuldum onun adina benim icin iyi bir arkadasti ins kalbine gore bulur
01 Yorumla
+1 yılRed ederim , simdi neden diyeceksin hemen cevap vereyim cunku ben ona yillarca arkadas knk vs o gozde bakmisim zaten seviyor olsaydim yillarca arkadas kalamazdim ve arkadasim dedigim insana asik olamam ben NET yani 😄
10 Yorumla
+1 yılAtesle barut yan yana durmaz o asik olup sende bos olacaksin öyle mi hic inanmiyorum öyle bir seye 😊 Insan yakininda ki insana asik olur giderde uzaginda ki muhittin abiye asik olmaz. Cok cirkinse is degisebilir ama 😂
30 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yılBunu anlamamak mümkün değil, aşkdan bahsediyoruz;)
Olmayacak şey değil, daha da sağlam temelleri olması muhtemel. Lakin hisler karşılıklı olursa anlamlı olur. Karışık bir iş anlayacağın..20 Yorumla
+1 yılOnunla Aram Nasıl İlk Olarak Ona Bakarım. Sonra Bende Onu Sevebilirmiyim Diye Düşünür Ve bir Şans Verirdim. Bazı Kişiler Bu Durumda Direk Olarak Arkadaşlığı Bitirmeyi Düşünür Ama Bu Yaptıkları Şey Bence Yanlış Bişey Çünkü O Kişi Sizi Sevmiş Olabilir Ve Sizin Yanınızda Kendini Mutlu Ediyodur. Siz O Arkadaşlığı Bitirince İyilik Yapmak Yerine Bencilce Davranıp Kötülük Yapmış Olursunuz. 🙂
00 Yorumla
+1 yılDenerdim bazen sevdigin degilde seni seveni tercih etmeli
00 Yorumla
+1 yıl"Bak ne sen bunu söyledin ne ben öğrendim, kanki kanki devam ediyoz ok?"
30 Yorumla
+1 yılBaşıma geldi. Duygu karmaşası yaşadığını ve araya mesafe koymamız gerektiğini söyledim. 2 ay hiç görüşmedik sonrada arada bir arkadas ortamlarında görüştük selam sabahımız var ama eskisi gibi olmuyor hiç birşey.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 555 cevap paylaştı.
+1 yılen yakın arkadaşım 90 kilo kıllı göbekli esmer bir tip :D Herhalde alır hastaneye götürürüm hormon tedavisi olsun diye
10 Yorumla Böyle bir durum başıma geldi kendimi iyi hissetmedim arkadaşlığımı bitirmek durumunda kaldım, sevgili arkadaşlığı durumunu asla karıştırmam biliyorum bu durumu kötü çok kötü 👎
20 YorumlaBazı evlilikler en yakın arkadaşla olduğu zaman uzun sürdüğü bilimsel olarak açıklandı. Eğer gerçekten bir gelecek görebiliyorsam neden olmasın. Arkadaşınız olması evlenemeyeceğiniz anlamına gelmez ama iyi düşünmeniz lazım
10 YorumlaBekar olsaydım en yakın arkadaşımdan daha iyisini mi bulucam der evlenirdim onunla.
20 YorumlaAslında hoş bir duygu 😊 değerlendirirdim sanırım tabi boştaysam
20 Yorumla
+1 yılşu an sevgiliyiz.
>>>Size bir tavsiye yakın arkadaştan çok güzel sevgili oluyor. her şeyini biliyorsun yakınsın diye ailen de biliyor ekstra söyleme derdi de yok. gerektiğinde kankalık görevlerini de yapıyorlar. hayat bff sevgililerine güzel♡00 Yorumla
+1 yılEn yakın arkadaşımsa kardeşim gibi goruyorumdur olmaz o iş. Kalbini kırmadan , dostluğumuza zarar vermeden olayı kapatırım. Ha dostumsa ( yani en yakınım veya kardeşim gibi değil) biraz hoşlantı varsa şans veririm
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 15,3b cevap paylaştı. Evlenmedim isem hayatımda biri yok ise nasıl böyle bir duyguyu kapildigini sorardim. Benim ona karşı öyle bir bakışım yok ise olmaması gerektiği söyledim. Sevgi açlığı var ise güven duyulacak insan yok ise ben de istiyorsam düşünürdüm.
00 Yorumla
+1 yılBaşıma geldi ilk günler salağa yatıp ilana aşk ettiği mesaja haha kanka kıza atcaktın bana geldi galiba dedim o da anladı tabi olayı velhasıl aramız soğudu yapamadım bir daha da hiçbir erkeğe arkadaslık konusunda güvenemedim.
00 YorumlaOlabilir. Belki karşı tarafta ondan hoşlanıyordur. Ama o belli edemedikçe edemiyordur. Ama eğer karşı taraf başkasından hoşlanıyorsa ve arkadaşı da onu sevdiği için karşılık bulamayınca üzülüyorsa orada sıkıntı var işte. O her ikisinide üzer.
00 YorumlaEğer kız ya da erkek%50 joker Hakk'ını kullanırsa ortada kalırsın arkadaşlıkta sona erebilir çok düşük bir ihtimal sevgili oluna bilmesi için iki tarafında boşlukta olması gerekiyor Kızın sevdiği birisi varsa yandın demektir
00 Yorumla
+1 yılBunun geçici bir heves olduğunu öngörürsem onunla eğlenir birlikte olurdum ama duygularının gerçekliğini farkedersem eğer benimde hislerim aynıysa bir birliktelik kaçınılmaz olurdu. Ama genelde bu tarz ilişkiler cinsel haz ve istekten kaynaklanıyo
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 908 cevap paylaştı. Olabilir. En büyük aşklar dostlukla başlar. Huzunle biter.
50 YorumlaÇok zor bir durum, zaten tepkisiz kalıyor insan kırılmasın diye uzaklaşıyor karşı tarafı kaybetmekten başka çaresi Yok. İster istemez söylendikten sonra eskisi gibi olunmaz göz yummaya kalksanız karşı taraf bunu farklı yorumlar. Her türlü sonuç bitiyor
10 Yorumla
+1 yıl“Ben de seni çok seviyorum fakat bir arkadaş bir kardeş gibi bence sen de hissettiğin sevgiyi yanlış anlamışsın” derim ve bu muhabbet aramızda hiç yaşanmamış gibi davranırım...
10 Yorumla
+1 yılAramızda neler geçtiğini göz önünde bulundururdum eğer seviyorsam ki olurdu eğer o gözle bakmıyorsam bunu konuşulmadı sayar aynı şekil devam ederdim 🤭🤭😌
10 YorumlaBana en yakın erkek arkadasım sevdigini söyleyip hayatından cıkmak istiyorum sen mutlu ol diyip gitmişti amaaa tekrar birlestik ve 6 aydır sevgiliyiz hocam
11 Yorumla- +1 yıl
Ben bunu yapmamistim ve kaybetmistim o zamanlar okusaydim oyle yapardim belki de kazanirdim
+1 yılNedense boyle bir durumda hep ilişki bitiriliyor bazıları da sanki düşmanmiş gibi bakıyor neden sebebi ne sorduğunda da daha iyi birini bulursun dıyıp uzaklaşiliyor ya zaten iyisini bulmuş ne diye hemen çark ediyor insan neden bu adaletsizlik bu durumdan mustarip biriyim ve artık aşka da sevgiye de inancım yok
10 Yorumla
+1 yılOnu arkadaşım olarak gördüğümü, böyle bir şey olamayacağını söylerim.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 16,2b cevap paylaştı. Aşk olunca arkadaşlığın büyüsü kaybolur.. Geri dönüş olmaz.. Duygular karşılıklı olmazsa buna çok üzülürüm.. Zira reddetmenin sonucu ağır olur herkes için.
10 Yorumla
+1 yılArkadaş olarak gördüğüm için görüşmeyi keserdim o gözle baksam baştan kendim söylerdim zaten
10 Yorumla
+1 yılErkek arkadaşım yok sevgilim dışında, o yüzden bir fikrim yok.
10 Yorumlabir şey olmuyor saygı gösteriyor herkes sevmek zorunda değil...
10 YorumlaEn iyi arkadaşla sevgili olmak mı?
İlginç bir strateji...10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 12,3b cevap paylaştı. Öyle çok yakın arkadaşım yok karşı cinsten , dostlarımın hepsi erkek.
10 Yorumla
+1 yılTam da bu sebepten Erkekten kadına dost olmaz zaten bence
40 Yorumla
+1 yılBaşıma geldi bisey yapmadim sevmekten vazgecmedi yillardir ama olmayacagini soyledim ve arkadaşligimiza devam ediyoruz sevdiğim biri var olmadığı zamanlardada istedi ama istemedim
11 Yorumla
+1 yılGülün ismini değiştirip değişik kokması beklenemez. Nasıl başladıysa öyle devam etmeli ya da bitmeli.
22 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 484 cevap paylaştı. Kardeşim dediği kişiye aşık olması karaktersizlik olurdu bu yüzden konuşmayı keserdim
114 Yorumla- +1 yıl
Ask istesigin kisiye karsi olusabilen birsey degil ki karaktersizlikle ne alakasi var
- +1 yıl
İkisi ayni sey degil oz kiz kardesiyle hicbir zaman ayni olamazsın.
İkincisi ask bedenin hayvani ic gudulerle sectigi kisiye karsi hormon yogunlugu salgilamasiyla olusuyor, yani bunu sen secmiyorsun aile ici harici herkes buna aday
- +1 yıl
Evet orasi oyle ama sonradan da olabilir bilemezsin
- +1 yıl
Evet bircok seyin kararini o 6 sn de veriyor ama ask bir bunun disinda kaliyor
- +1 yıl
Ah pis erkekler hep sizin yuzunuzden. s. s
- +1 yıl
Bu tepkin erkeklere miydi yoksa bana ozel mi 😄
- +1 yıl
😂😂
Neyse ben yinede komiklik olsun diye soyledigimi hatirlatayim 😄 - +1 yıl
Sesli kahkaha attım kendini bir b.. sanarak attığın yoruma, çok komik, bu kendini beğenmişlik ve ukalalıkla süper harika! Hahaha canım aptal mal kendini bir halt sanıp genelleme yaparak cinsiyetçilik ayrımcılık içeren cevaplar vermiş beyinsiz aptal az daha zorlasak kudurup ağlayarak ırkçılığa kadar gidecek cevabı kesin kadında değilsindir sen sen yüksek ihtimalle fake hesaplı bir dikkat çekmeyi çok seven dangalak troll ün tekisin neyse kendini çok akıllı ve zeki sanıyor ruh hastası beyinsiz mal ayrımcılık yaparak konuşan canım o kalın kafana iyice sok bunun erkeği kadını yok hepsi aynı bok al birini vur ötekine insanlar bazen bu kadar aptal ve beyinsiz olabiliyor senin gibi işte bir şey söylüyorsan açıkça sana söyledim diyeceksin ve genelleme yapmadan konuşacaksın yok öyle biryerlerinden uydurarak konuşmak evet böyle senin gibi kendini ve kendi tarafını hatasızmış gibi göstermeye çalışıp cinsiyetçiliğe ayrımcılığa vuracak insanlarla birarada olmaktansa boşvermek hayatından tamamen çıkarmak en doğrusu sizin gibi beyinsizce canım aptalca ayrımcılık yapanlar yüzünden insanlık diye bir şey kalmayıp ölüyor beyinsiz kafasını ve hayatını si... seni keşke senin gibileri kadınını ve erkeğini alıp dönüşü olmayacak yerlere göndersek senin gibi kadını ve erkeği varlığınız insanlığa zarardan fazlası değildir senin gibi kadınlara ve erkeklere insan demeye dilim varmaz asla keşke yok olsanız
Eger ben de bir sey hiss ediyorssam neden denemeyelim. Zaten bos bos insanlar icin platonik gozyasi dokmeye degmez. En azinnan askduygusunu tatmis oluruz
00 YorumlaAslında yakın arkadaşlarin birbiri ile mutlu olma oranları daha yüksek o sizi siz onu tanıyorsunuzdur Eğer ona karşı bir hislerim var sa bu durumu değerlendirmek. Lazım
00 YorumlaOnun bu askini kalbine gommesini isterim olmaz yani bu ask zaten sacmalik ki one oyle ilk kanka dost ayaklari sonra sevgili olmak icin cirpinmalar hic gerek yok
00 Yorumla
+1 yılGeçiniz dünyada insan mı kalmadı nerde değer yargıları ben en yakın arkadaşıma o şekilde yaklaşmam da bakmam da ama yoklukta kabul eden çok kız gördüm kadınlardan korkulur gende her konuda
00 YorumlaBaşıma geldi maalesef.. ama tavrımı değiştirmedim ve arkadaşım olarak kalacağını bu mevzuyu kapatmasını eğer açarsa da ona karşı bir şey hissetmediğimi ve konuşamayacağımızı söyledim. tamam açmicam dedi yeterki sen benimle konuş o vazgeçene kadar arkadaşken nasılsam öyle davrandım. Ve sonuç şu an başka biriyle :))
00 YorumlaKız arkadaşım yok olsaydı bende bişeyler hissetseydim kabul ederdim ama onu arkadas olarak görmüyorsam olmaz derdim arkadaşlıkta biterdi bosuna umutlanmasın
01 YorumlaKibarca nayır nolamaz derim :) biz Nayrı dünyaların insanıyız derim :) sen zengin fabrikatör birinin kızı bende fakir bir minibus şoforuyum nimkansız derim
00 Yorumlaben ondan hoşlanıyorsam zaten ona fırsat vermeden açılırım.. ona karşı duygusal bir şeyler hissetmiyorsam o açıldıktan sonra arkadaşlıkta kalmaz ortalıkta..
00 YorumlaBen zaten en yakın arkadaşım diyebiliyorsam o kişiye gerçekten değer verdiğimdendir. Sevgiyi aşka dönüştürmenin bir yolu buda. Bu yüzden diyorum ki kanka ayağı gt ayağı xnnxbldşdnmf
00 Yorumla
+1 yılBununlada mücadele etmeyi öğrenmek gerekiyor belki de öğretmek insan herşeye alisabilir yeterki dinleyip anlamaya çalışmalı birisini anlamak Bence aşk tan da sevgiden de daha önemli
00 YorumlaZaten en yakın arkadaşım erkek kızlarla pek anlaşamam ama anlastikraimda var herneyse ben şu an ona kardeşim diyorum o kendini koruyamıyor birkere onu evine bile bıraktım surf onu korumak için erkeklerle kavga falan ediyor onun için kimseyle sevgili olmuyorum. Ama o bana aşık olduğunda onu ona zarar veren insanların önüne atmadan önce onu öldürmem için yalavartacak hale getiririm
00 Yorumla
+1 yılÖğrendiğimi bilmiyosa ve ona karşı hislerim yoksa öğrendiğimi belli etmem üzülsün istemem ama benimde ona karşı hislerim varsa ooo hemen zaten beklediğim fırsat ayağıma gelmiştir
00 Yorumla
+1 yılBen ondan biraz bile hoşlanmıyorsam arkadaşlığımızı bitiririm. Zaten arkadaşlığımız devam etseydi ben onu her gördüğümde utanırdım o da yanlış anlayabilir.
00 Yorumla- Devamını Gör (542)
Devamını Gör(587)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > En yakın arkadaşınızın size aşık olduğunu öğrenseniz ne tepki verirsiniz?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar