AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
337Cevap
Başıma geldi 6 senelik dostumdu kardeş gibiydik annesi babası ayrıydı güzeldide ama erkek arkadaşı falan yoktu en azından 1 erkeğinona yaşatabileceği duyguları yaşatıcyordum ama birgün beni sevdiğini söyleyince çok değişik hissetmiştim tarif edilemez . Adıda Merveydi Selamlar olsun.
Çok garip karşılamam. Bu kadar kafa dengi olan biri bir zaman sonra illa dikkatini çeker. Başlarda bana çok kötü bir şeymiş gibi geliyordu ama mantıklı
öyle bir durumda beni başkasıyla görmeye dayanamaz ki. yani şans vermezsem en yakın arkadaşım olarak kalmaz. git gide soğur benden. onun tamamen hayatımdan çıkmasını istemiyorsam şans verirdim.
Zaten erkekle kızdan kolay kolay arkadaş olunmuyor istisnalar var tabi ama duruma bağlı belki şans belki bir daha konuşmama
Arkdaşınsa zaten o senin herşeyini biliyor demektir, o yüzden pek tadı olmaz, biraz gizlilik ilişkilerde her zaman iyidir.
Donardım ne yapayım bunca yıl dost beklediğim kişinin farklı gizle bakması acı olurdu diye düşünüyorum.
En yakın arkadaşlarım olmasa bile iki yakın arkadaştan teklif almıştım.. Zor bir durum sonrasinda zaten arkadasta kalamıyorsun
Silerim tek kalemde kardeşim demişim ben ona o bana aşk ilan edicek bir dahada kimseye güvenmeö böyle bişey yaşasam
Kabul ederim nedeni de herşeyimi biliyordur beni o sorunlarla sevmiştir bu da aranıpta bulunamayan biri olduğu için kabul ederim..
Cok oldu... anlayis gosteririm, dinlerim makul bir sekilde anlamaya ve anlatmaya calisirim ama kirici olmam. Bir sekilde o basamağa gecemez benimle bu da kesin
Yaşanmışlığım var çıktık 2yıl hemde bence güzel bir şey sizi en yakın şekilde tanıyanla çıkmanız bari yalan atmıyor olursunuz
aslında ilişkilerde anlaşmak çok önemli. arkadaşımsa da anlaşıyorum demektir. bir düşünülür ya, bakılır yani.
Şok olurdum. Üzülürdüm. Benim sevgilim değil de en yakın arkadaşım olduysa mutlaka benim kafa dengim biridir. Şans verir miydim bilemiyorum. Sevgili olunca her şey farklı olacak. Sevişme olacak. Bilmiyorum. Hiç başıma gelmedi. Gelmesin de.
Tabikide denemekte fayda var ama ayrıldığında ne arkadaş kalıyor ne sevgili.
Birşey hissetmiyorsam zaten o kadar yakınlık kurmam bir erkekle..(karşı cinslerin gercek kanka olacağını düşünmüyorum)
Nihayet Kral çıplak diyen biri çıktı çok şükür..
Hass*ktir derim😂😂
Ben anlamştm zaten senin açılmani bekliyorum derdim.😂(olmadigina göre skntı tinne)
Sesli güldümmm😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Tinneeee 😂😂😂😂
Buna benzer bir şey yaşadım. Karşıdakini o şekilde görmüyorsanız bir şans verip duygularıyla oynamayın. Ama oluru var gibiyse sizden iyi çift olamaz.
hayır.. arkadaş olarak gördüğümü söylerim. ona iyi gelecekse bir süre görüşmem ama hemen atlatabilirse arkadaşı olmaya devam ederim, destek olurum.
Zaten genelde arkadaş ve kankayla başliyo bu işler düşünün abi ve abla demeleri hic saymiyorum bile😂😂
Yani?
Zaten açıldıysa her şey bitme noktasına gelmiş demektir. Beni kaybetmeyi göze almıştır. Fakat her insan bir kere de olsa şansı hak eder.
Yaa, ben seni çok iyi bir arkadaş olarak görüyorum diyip, sevgisini kalbine tıkarım. Çünkü kadınlar aynısını yapıyor. O yüzden hiçbirine iyilik yok 🤔
Yaşadım ben bunu. İlanı aşk etti bana. İlgisiz davrandım, duymazdan geldim ama geri tepti... Sonunda arkadaşlığımız sona erdi.
Itiraf etmemesini bekler adi konulmamis iliski sayar arkadasligimizi bozmamak adina ne gerekiyorsa yaptim
Ben yaşadığı için biliyorum. Yanlış bir durum mu bilmiyorum ama bir şans vermiştim. Zaten sonu da b*k oldu 😂😂😂
Hayır derim çünkü arkadaşlık çizgisini bozup kendi çizgini bozmaya gerek yok birine arkadaşım demişsem bitmiştir o iş
Sans veririm.. benim en yakin arkadasim olmak her babayigidin harci degil.. eger o kriterlerin hepsini tasiyorsa.. es de olabilir
Ego g**unuzden büyük bakıyorumda
Herhangi bir arkadaşımdan öyle bir açılım gerçekleşemez.
Bu konuda ne kadar net olduğumu bilirler ve bana karşı bir şey de hissetmezler zaten.
Ona karşı bende öyle hissediyorsam şans verirdim ama ona karşı birşey hissetmiyorsam arkadaşlığımı keserim umut vermemek için
Başıma o kadar çok geldi kii. Çok kötü bir durum. Onu kaybetmek istemiyorsunuz ama arkadaş da kalamazsınız..
Bilmem o anki duruma bağlı eğer onunla vakit geçirmeyi seviyorsam ufakta olsa bir şey hissediyorsam şans veririm...
Bende ondan hoşlanıyorumdur kesin yoksa buna cesaret edemez dimi. ya da kesin biyerlerde bir umut vermişimdir.
Şans veririm en iyi arkadaşım oldupunu göre. İyi anlaşabiliyoruz. Ama pek sağlıklı olmaz. O sana ne yaşadığını anlatiyo sen ona anlatıyosun. Sevgililik olursa bunlar sorun olmaya başlar
Eğer benim bir ilişkim yoksa ve kalbimde biri yoksa çok mutlu olurdum. En iyi arkadaş beni en iyi tanıyan kişidir.
Yani ben onun ozelliklerini cok iyi biliyorsam onu mutlu edecek seyleri biliyorsam %100 şans verirdim 😂
Benim için kız demek. Erkek Fatma olsa kırmam arkadaşımı. Sevgili olurum. Yürütemezsek arkadaş kalırız.
Bende en yakın arkadaş yok ya uzaktan biri ya kardeş ya herşey ya da hiçbişey ki eğer kardeşse zaten açılmasını bekliyorumdur
Ben arkadaş gözüyle bakmışsam bu değişmez fakat artık eskisi gibi de dost olunmaz. Mesafeyi korumak gerekir
Çok zor bir durum. Çok başıma geldi bu durum yüzünden çok değer verdiğim insanlarla yollarimi ayırmak arkadaşlığımı bitirmek zorunda kaldım.
Valla süper olur. Hem arkadaş demek anlaştığım kişi demek. Eee evlilikler de de anlaşma çok önemli olduğu için evlilik hazırlıklarına başlarım.
Lan alayı yok demiş. Biri seni seviyorum dese heyecandan titreyerek böbrek taşı dökecekler burda lügat yapıyorlar
Eğer seviyorsam anlina öpücük kondurur bende seni seviyorum derim, eğer sevmiyorsam sadece arkadaş olarak goruyorsam kalbini kırmadan ciddiye almamış gibi davranır konuyu degistiririm
Eğer bende o durumda isem kabul ederim. Durum negatif ise kibar olmaya çalışarak reddederim. Durum bu
Ohaa garip geldi bir an karşı cinsten kankam var. Şaşırırdım heralde ozaman kendime sevgili aramayı bırakır ona arardim sjsj
Bunu yaşadım tepki vermedım sonucta kız kırılabılır ama o günden sonra mesafeli oldum Şu an konusmuyoruz bile
Ben olumlu yaklasmam. Arkadaş olarak sevdiysem duygum değişmez
ne arkadaşlık kalır ne sevgili olurum..
#kskanveriyor
Oğlancı mısın sen olum derim bir daha muhatap olmam
Bakın
Erkekten kıza, kızdan erkeğe
Arkadaş O L M A Z
Bunu defalarca söyledim
üzülürüm cünkü ben onu hep en iyi arkadas olarak görmüstüm :(
Ben şok olmuştum çünkü nişanlıydım. bula bula bu zamanı mı buldun demiştim.
Şimdi evli misin
Nişanlı ama seviyorum nişanlımı
Diğerini beğeniyor muydun, seviyor muydun
Nişanlımıda seviyorum ama arkadaşım yılların dostluğu nişanlımdan önce söyleseydi düşünürdüm yani😂
Dış görünüm olarak hangisini tercih ederdin
Nasıl bir sorudur bu? Dış güzellikte arkadaşımı iç güzellik nişanlımı😊
Vay be. Nişanlında aynısını senin için düşünse üzülür müydün
Yani deseki, iç güzellikte nişanlım, dış güzellikte arkadaşım daha güzel deseydi ne hissederdin
Hiç bişey. Çünkü ben kendi mi böyle seviyorum. Oda beni başkasını güzel bulması değiştirmez ki bunu. Ama benim gibi durumu varsa...
Hem annem hep der köpektede güzellik var allah huyunu güzel etsin der. Ben o lafa katılıyorum.
Yani yakın arkadaşına karşıda birşeyler var gibi içinde.
O yüzden dedim
Seviyorum ama arkadaşça zaten düşünürdüm dedim. Hem bu olay yaklaşık 1 yıl kadar önceydi.
Hala yakın arkadaş mısınız peki
Şükür ki yakınız. Zaten tez atlattı.
Aman he gidip nişanlıni bir öfkeyle veya bir boşluğa düştüm bahanesiyle aldatma. Evleniyorsanda karşı cinsle biraz mesafe koy arana. Bu tavsiyemi kesinlikle dinle. Şu dönemde kadınların aldatması bayağı arttığı için diyorum. Evleniyorsan diğer erkeklerle arana mesafe koymalısın
Şükür öyle bir sorunumuz yok. Bide kadın erkek fark etmez seven insan aldatmaz aldatmaya çalışsa bile yapamaz. Benim içimde vicdanımda rahat ö yönden.
Kendisi söylerse olmayacağını söylerim ama bir yerden duyar ya da anlarsam salağa yatarım
Hisleri karsılık bulursa ya bismillah der deneriz 😁
Beni engelledin mi
Hayır
Ne bilim yazamadım
Konusmak istersen bana mesaj atabilirsn
Konusmak istersem atarım
Ulan hiç sevgilim olmadı direk kabul ederim be ne bekleycem :D
En yakın arkadaşım olduğuna göre çok iyi anlaşıyoruz demektir, mutlu olurum.
Gercekten deger verdigim bir arkadasimsa cok uzulurum ve ona onu arkadas olarak gordugumu aciklayip aramizdaki tum baglantiyi keserim
O sevgi aşka dönüşürmü bilmiyrm ama olabilitesi var gibi
Önce bir şok etkisi eğer ki Benim de ona karşı birşeylerim varsa karşılık veririm...
Oldu hemde 2 kere ama ben arkadaş olduğum bir insana o gözle bakamam üzgün olduğumu söyledim onlarada konuşmayı kestim yoksa saçma sapan duygulara sokuyolardı beni
Yasadım bendende kucuktu. Kardesımın sınıf arladasıydı bızde kalıyodu evıne gıtmiyordu. O soylemedı annesınden ogrenmiştık. Oglunu evıne ıstıyordu.😂😂😂😂
Arkadaşlıktan sonra sevgili olarak göremem davranamam karşılık vermezdim