AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
337Cevap
En yakın arkadastan sevgili olmaz saçma afı ustunde zaten arkadas demıssın bıde yakın herseyını bılen hayatta olmaz dı konuşmazdım hıc
En yakın arkadasım kız. Değil. Ve. Kızlarla. Erkek. Lerin. Arkadaşlıkları. Arada mesafe olmalı diye düşünüyorum
Duymamış olayım derim 😏
En yakın arkadaş sonuçta o gözle bakması yanlış
Biseyler hissediyorsam eğer olabilir ama hissetmiyorsam olmaz kimseyi boş yere oyalamaya gerek yok bu lafımda kızlara sırf sevgilim olsun diye manita yapıyorlar sonra ayrılıyorlar gururunu incitiyorlar
Denenebilir o kadar yakınımsa ters tepki vermek çok zor.
Cok sasirirdim ve ona karsi birsey hissetmiyorsam eğer onunla arama mesafe koyarım
Oldu bir halt olmuyor gül gül gibi kokar mevzusu sevgili olmak istesen en yakın arkadaş seçmezsin sonuçta
sıkıntı yok sadece yakınlık bitince arkadaslıkta bitierse o zaman sıkıntı olur
Olumsuz yönde bu tepki verirdim sonuçta ben onu arkadaşım olarak goruyormusum.
basıma geldi halen kendisini kaybetmemek için beraberim seviyorum ama o anlamda degil daha dostane düşünüyodum neyse dosttan sevgili olmuyor kısaca
Beni En İyi Anlayan Sensin Ama Gerçekten Bunu Yapamam Seninle Sevgili Olamam Kalk Gidip Evlenek 😄😄
Olduğum gibi devam ederim belki bir çiçek olabilir
En sevmediğim durumdur. Kibarca reddederim. Mesafe koyarım arama. Zaten reddedilince bir daha konuşmaz benimle
Çok üzülürdüm ama aramızda arkadaşlıktan başka birşey olamayacağını onu üzmeden anlatmaya çalışırdım
Arkadaş olarak çok sevdiğimi sevgili olarak kaybetmek istemediğimi soylerim
Şok olurdum. Kabul etmezdim herhalde arkadaş başka sevgili başka.
Arkadaşlığımıza yazık olabilir sevgili olunca kahrım çekilmiyor
Hep öyl eolmazmı saten ne garip bir şey ah şu hormonlar
şans veririm hem yakın arkadaşımsa kolay anlaşırız demekki
En yakın arkadaştan iyi sevgili olur bence çünkü herşeyini bilir ve seni o şekilde sever yani ben olsam eğer hoşlandığım çıktığım vs yoksa çıkardım büyük ihtimal eğer arkadaş kalmak istiyorsamda bunu hiç olmamış gibi varsayıp eski halimize dönerdim
En yakin degil de yakin arkadasim olmustu bende uzaklastim artik hic bir alakam yok
Hmm iyimis
Bence güzel ama dostluk da önemli aşk farklı birşey dostluk kalmaz sonra tabi senin kararın ama dost kalmak herzaman daha iyidir illaki diyosan ben onunla devam edicem aşk biter arkadaşlık kalır bence hiç hoş degil
Olabilir, Aşk bu yani kontrol edemezsin. Bana açılmasını ve duruma göre benimde şans vermem gerektiğini düşünürüm ama ciddiyse.
Ben onu arkadas olarak gorduysem bir daha asla sevgili olarak goremem bu konismayi yasamams sayarm ama dostlugumuzda kalmaz hrralde
Olmayacağını unutmasını söylerim
Kalbini kırmadan onunla konuşurdum, ben seni arkadaşım olarak görüyorum derdim.
Oldu bende ama ben ona öyle bişey hisetmediğimçin hayır dedim
Saygı duyarım bende birşeyler hissediyorsam onunla denerim
Herseyi adam akıllı konuşurum karşıma oturtup ise yaramazsa arkadaşlığı keserim
Denemek isterdim ama lappadan hemen sevgili olmak istemezdim
Başıma gelmişti bisey yapmadim yani konustum insan gibi
Kesinlikle olacağını düşünmüyorum çünkü o benim arkadaşım ya
Kesin şunu yapardım diyemiyorum ama aramız eskisi gibi olmazdı uzaklaşırdım.
Şans vermek lazım öyle dedi diye irtibatı kesmek de olmaz
İmkansız derdım platonik takıl derdım.26+5 takıl 😂😂😎
Öyle bırsey basıma gelmedı olmuş olsa arkadaş olarak görüyorum der konuyu kapatırım
En yakin arkadaşim eğer kafama uyuyorsa ve durustse kabul ederimm
Ağzını burnunu kırarım linç ederim gay mıyım ben mk
Detayı görmemişim şans verirdim karşı cins olsa.
Neticede en yakın arkadaş çok iyi anlaştığın birisidir
Şimdiye dek hissetmemiş olmak benim aptallığım diye düşünür seviye koyarım
Sacmalama derim eyer ciddiyse belki bir deneme olabilir
Öyle bir şey yaşadım zaten ve arkadaş olarak gördüğümü söyledim
Valla o duyguyu ben yaşadım 2 sene habersiz sevdim o kardeş diyordu bana en son dayanamadım açıldım , bir sene sonra nişanımız var 😇
Arkadaşlarımın hiç biri lez değiller içim rahat o yüzden 😀😀😀
İletişimi keserim sanırım, bilmiyorum 🤔
Yaşadım, sevismeye baslayinca is boka sardı. Azıcık daha skip yol verdim
Sevdigim ve kıyamadıgım bir gul gibi sevdigim kız varsa onu soylerim yoksa onunla mutlu ve ona aşık olmaya ve onu hiç üzmemeye çalışırım ve guvenin sarsmamaya çalışırım
İlişkimizi keserim ya da arkadaş kalırız
arkadaşım yaşadı çok yakın arkadaşı olan kızı baya seviyodu açıldı yuz yuze bile gelmiyolar araları ok kotu ben olsam aynisini yaparım yuzune bile bakmam SEVMİYOSAM eğer
Daha önce yaşadım yapmayın arkadaşlar kötü ölüyor 😂😂
Üzücü bir durum aşk tek taraflı olunca acıdan başka bir sey değildir
Bende sana aşık oldum derim seni seviyorum derim 😉
Karşı cins olursa evlenirim.
Erkek olursa sopayla döverim
Ama arkadaş olmakla ilişki yaşamak çok farklı şeyler
ben söyledim ona o da şaşırdı güldü
sanırım sana da olmus ne oldu paylaşır mısın?
Oldu kızmadım kardeşim gibi görüyorum seni dedim başıma düşman kesildi
İlişkim olmasaydı şans verirdim ama şu an ki durumda arkadaşlığımızı devam ettiririm
Uzaklastirnaya calistim ama hic uzaklasmiyor bende kaciyorum yapacak bir sey yok cunku
Bende ona aşık olurum en sevdiğim dostumun aşk acısı çekmesini istemem
İlk başta şaşırırım sonra ona sorarım nasıl oldu diye bende hoşlanıyosam bende ona acılırdım
Valla bilemiyorum ama onun nasıl biri oldugu önemli