Ayrılık sonrası en çok pişmanlık yaşayan taraf kadınlar mı, erkekler mi?


Ayrılık sonrası en çok pişmanlık yaşayan taraf kadınlar mı, erkekler mi?
Bir araştırmaya göre, erkekler sevgililerinden ayrıldıkları için kadınlara kıyasla çok daha fazla pişmanlık duyuyor.
Avustralya'da yapılan bir araştırma, kadın ve erkeklerin ‘eski sevgili'ye bakışındaki farklılıkları ortaya koydu. 535 kişinin katıldığı araştırmaya göre, sevgililerini terk eden erkeklerin yüzde 36'sı hemen sonrasında pişmanlık duyuyor.

Araştırmaya katılanların yüzde 50'si, ihtimal dahilinde olsa eski sevgilileriyle barışacaklarını söyledi. Hatta katılımcıların yüzde 48'i, böyle bir barışma için karşı tarafa yalvardığını da itiraf etti.

#kendiniSev
#kskanbağışlıyor
-Kadınlar.
-Erkekler.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Ayrılık sonrası en çok pişmanlık yaşayan taraf kadınlar mı, erkekler mi?
Cevapla