Sizce ayrılık sonrasını kadın mı daha çok acılı sancılı geçirir erkek mi?

hangisi daha çok üzülür sizce arkadaşlar herkes fikirini yazabilir mi hangisi daha pişman olur hangisi daha çok özler sizce @aşkilişkileri
Sizce ayrılık sonrasını kadın mı daha çok acılı sancılı geçirir erkek mi?
Cevapla