Boşanma olayı sizce erkek i̇çin mi daha yıkıcıdır, yoksa kadın i̇çin mi?

Gordugüm kadarıyla boşanan erkekler resmen perişan oluyorlar.
Daha öncesinde yani evliyken sevgili yapmış coluk cocuk umrunda olmayan erkeğimsilerden bahsetmiyorum. Onlar zaten rezil.
Normal erkek ve normal kadini anlasamadikları için bosandilar olarak ele alalım.
Güncellemeler
+1 yıl
Lutfen cevap verirken biraz örneklendirebilir misiniz?
Mesela kadin içinse neden, erkek içinse neden?
Boşanma olayı sizce erkek i̇çin mi daha yıkıcıdır, yoksa kadın i̇çin mi?
Cevapla