Ayrılık sonrası erkekler mi daha çok üzülür, kadınlar mı?

Ayrılık sonrası erkekler mi daha çok üzülür, kadınlar mı?
Erkekleri özetleyen görsele kalbimi bıraktım, haklıysanız hiçbir kızın peşinden koşmaya gerek yok, hem onun gözünde ezik görünürsünüz hem de kendinize olan saygınızı yitirirsiniz, o yüzden soluğu başka kızlarda almakta fayda var aslanlarım benim.😂
Ayrılık sonrası erkekler mi daha çok üzülür, kadınlar mı?
Cevapla