Sizce ayrılık sonrası erkekler mi daha çok üzülür kızlar mı?

Bir erkek kızın yaptıkları yüzünden soğuyor ve ona eskisi gibi olamıyorsa ( kızın çok çabalamasına rağmen) ayrılık kararı aldıklarında sizce hangi taraf daha çok üzülür
Sizce ayrılık sonrası erkekler mi daha çok üzülür kızlar mı?
Cevapla