Erkeklerin ayrılık acısı kadınlara göre daha ağır oluyor neden?

Kadınlar duygusal yaklaşımı hep erkeklerden beklerler oysaki en ayrılığı en acı şekilde yine erkekler yaşıyor bunun sebebi nedir sizce?
Erkeklerin ayrılık acısı kadınlara göre daha ağır oluyor neden?
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! 🙂 Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! Erkeklerin ayrılık acısı kadınlara göre daha ağır oluyor neden?
Erkeklerin ayrılık acısı kadınlara göre daha ağır oluyor neden?
Cevapla