Eşim beni aldatmış, kendisinden soğudum, ama boşanmak istemiyorum?

Bekâra karı boşamak kolaymış onu gerçekten anladım, lütfen "boşan gurursuz musun vs" yazmayın..

Şimdi boşansam, Türkiye de boşanmış kadın olmak zor.. 25 olacağım, gencim, ama Türkiye'de boşanmış erkek bile boşanmış kadın istemiyor. İkinci kez evlenmem de zor. Evlilik meraklısı değilim yanlış anlamayın, ama evde tek kalmak, yalnız yaşamak da mümkün değil.. Boşanırsam aileme de gitmek istemiyorum, ama evde tek kalınca çok korkan biriyim.. Eşim ilişki kurmadan, takılmalık aldatıyormuş beni arada. Bildiğimi bilmiyor, söylemedim. Çünkü bana sevgisini ve saygısını hissettiriyor, bir dediğimi ikilemiyor. Şimdi söyleyip de boşanmasam, gurursuz hissederim kendimi. En azından bildiğimi bilmesin. Ne yapmalıyım arkadaşlar, iki arada bir derede kaldım..
Eşim beni aldatmış, kendisinden soğudum, ama boşanmak istemiyorum?
Cevapla