Bir kere her şeyden önemlisi onu tanıyorsun. Ve zamanında arkadaş olduğunuz için bir çok sırrını seninle paylaşmiş oluyor. Aynı şekilde sen de. Buna rağmen zaten sevgili olduysan, tanıyarak sevmiş oluyorsun. Bence çok güzel bir şey bu. İnternetten tanışıp sevgili olmak gibi gayri samimi bir şey değil.
Hiç bir guzelligi beraberinde getirmez. şu an tam olarak bunu yasiyorum. Cocuk bir asik gibi bir asker arkadasim gibi davraniyor. Manyaklastirdi beni iyice. Imali ca konustum. bu sefer de anlamamazliktan geldi. Lan bu erkeklerin ne yapacagi hic belli olmuyor. hepsi manyak ya sinirlerrrrrrr
Yani şöyle söyliyim çocukluktan beri arkadaşım olan biriyle olamaz da yeni tanışıp ilk önce arkadaş olup daha sonra hoşlantı-flört-aşk döngüsüne girerse uzun soluklu bir ilişki olabiliyor çünkü arkadaş olunca bakıyorsun çok uyumlusunuz karakteri mizahı düşünceleri mükemmel bağlanıyorsun ya ister istemez ya da arkadaş olmadan önce çoktan gönlüne yatmış oluyor belkide kim bilir 😊
Direk ilişkiye başlamak süslü kapalı jelatin içindeki berbat çikolata gibidir çoğu zaman.. Bahsedilen ilişki marketlerdeki standlar da tanıtılan üründen tadına bakıp almak gibidir ve yedirir
Mesela her haline şahit olmuşsundur. Hayatındaki çoğu şeyi biliyorsundur. Genelde insanlar sevgilileriyle sırlarını paylaşamazlar ama böyle bir durumda hem sevgili hem sırdaş olabilirsiniz
Bir ilişki nasıl başladıysa öyle devam etmeli. İlişkilerin birbirine dönüşümü genellikle pek de iyi sonuçlanmıyor. İlişkilerin birbirine dönüşümüne karşıyım.
En güzel aşk örnekleridir. İlk baştaki arkadaşlığınız sayesinde çekinmeden herşey anlatılır ve aşka dönüştüğünde ise yıllardır birlikteymişsiniz gibi olur.
En İyi Cevaplar