Ailesi istemedi diye vazgeçti hemen benden ne yapmalıyım?

4 yıllık ilişkim oldu ailesi istemedi diye vazgeçti hemen benden önce ikna edicem dedi 1 hafta sonra tekrar ayrılalım dedi niye dediğimde niye si belli dedi bende başkası var bu bahane dedim neye inanıyorsan inan ne düşünüyorsan dusun umrumda değil dedi 10 gün oldu ayrılalı sürekli whatsba online görüyorum gece geç saate kadar dayanamadım mesaj attım sil numarami başkası için bıraktığını biliyorum eminim başkası var su an da da gördü cevap bile vermedi 2 gün önce durumda kus ölür sen uçuşu hatırla falan yazmıştı bide kun fe yekun yazmış Allah ol der ve olur diye 10 günlük sevgilisi için yapar mi bunu yoksa üzerime alınmalıyım kafam çok karışık 10 gün önce sevdiğini söylüyordu onun için tek sebep ailesinin istemiyor olması ama ben başkası var diye düşünüyorum canım çok yanıyo 4 yıllık ilişkim aile yüzünden mi yoksa başkası için mi bitti anlamıyorum o paylaşımlar iyice kafamı karıştırdı sizce ne yapmalıyım?
Ailesi istemedi diye vazgeçti hemen benden ne yapmalıyım?
Cevapla