Sevgilimle 4seneden beri uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz artık evlilik yolunda ilerlemesi için aileme söyledim fakat ailem sevgilim doğulu diye bir sürü kötü şey söylediler kültürümüz uyuşmaz dediler bende en azından tanıyın aslında o kadar farklı olmadığımızı anlarsınız dedim fakat kesinlikle reddettiler ve maddi durumu yüzünden de kabul etmediler sevgilim fabrikada çalışıyor aylık 40bin alıyor çok az sana bakamaz dediler beni ancak memurla evlendirirlermiş öyle söylediler illa da ayrılacaksın dediler ben ilkten kabul etmedim ama bu sefer evde kavga oldu annem psikolojik olarak rahatsız sinir hastası ben karşı gelince kriz geçirdi bende mecburen tamam ayrılacağım dedim annemin yanında ayrılık mesajı attım
Babamda hattımı kapattı onunla iletişim kuramayayım diye ama biz sevgilimle gerçekten ayrılmadık ben baskıya dayanamadığım için o mesajı attım gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum şu an çok kötüyüm aileme söyleyeli bir ay oldu stresten bir ayda 10kilo verdim halimi görüp üzülüyorlar fakat hala olumlu bakmıyorlar nasıl olsa ayrıldınız düzelirsin diyorlar aslında ayrılmadığımı söyleyesim geliyor fakat bu sefer daha kötü kavga çıkar diye söylemiyorum, korkuyorum. Çözüm bulamayınca akrabalarımada söyledim fakat bütün akrabalarım ailen haklı bu devirde 40binle geçinemezsiniz diyor üstelik doğulularla gerçekten uyuşamazsınız diyorlar yani bu süreçte kimse yanımda değil o yüzden çok çaresiz kaldım. Sevgilim kaçalım diyor bende ailemi çiğnemek asla istemiyorum diyorum ama başka seçenek sunmuyolar bize diyor ya ayrılacağız ya da kaçacağız başka yolu yok diyor. Biz birbirimizi çok seviyoruz ayrılamıyoruz ama kaçmayada cesaret edemiyorum ailemi üzmek istemiyorum çok çaresiz kaldım.
Ne yapacağım hakkında fikir verebilecek, benzer şeyler yaşayanlar var mı aranızda?
Babamda hattımı kapattı onunla iletişim kuramayayım diye ama biz sevgilimle gerçekten ayrılmadık ben baskıya dayanamadığım için o mesajı attım gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum şu an çok kötüyüm aileme söyleyeli bir ay oldu stresten bir ayda 10kilo verdim halimi görüp üzülüyorlar fakat hala olumlu bakmıyorlar nasıl olsa ayrıldınız düzelirsin diyorlar aslında ayrılmadığımı söyleyesim geliyor fakat bu sefer daha kötü kavga çıkar diye söylemiyorum, korkuyorum. Çözüm bulamayınca akrabalarımada söyledim fakat bütün akrabalarım ailen haklı bu devirde 40binle geçinemezsiniz diyor üstelik doğulularla gerçekten uyuşamazsınız diyorlar yani bu süreçte kimse yanımda değil o yüzden çok çaresiz kaldım. Sevgilim kaçalım diyor bende ailemi çiğnemek asla istemiyorum diyorum ama başka seçenek sunmuyolar bize diyor ya ayrılacağız ya da kaçacağız başka yolu yok diyor. Biz birbirimizi çok seviyoruz ayrılamıyoruz ama kaçmayada cesaret edemiyorum ailemi üzmek istemiyorum çok çaresiz kaldım.
Ne yapacağım hakkında fikir verebilecek, benzer şeyler yaşayanlar var mı aranızda?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer