Ailem zorla sevgilimden ayırdı ne yapmalıyım?

Sevgilimle 4seneden beri uzak mesafe ilişkisi yaşıyoruz artık evlilik yolunda ilerlemesi için aileme söyledim fakat ailem sevgilim doğulu diye bir sürü kötü şey söylediler kültürümüz uyuşmaz dediler bende en azından tanıyın aslında o kadar farklı olmadığımızı anlarsınız dedim fakat kesinlikle reddettiler ve maddi durumu yüzünden de kabul etmediler sevgilim fabrikada çalışıyor aylık 40bin alıyor çok az sana bakamaz dediler beni ancak memurla evlendirirlermiş öyle söylediler illa da ayrılacaksın dediler ben ilkten kabul etmedim ama bu sefer evde kavga oldu annem psikolojik olarak rahatsız sinir hastası ben karşı gelince kriz geçirdi bende mecburen tamam ayrılacağım dedim annemin yanında ayrılık mesajı attım
Babamda hattımı kapattı onunla iletişim kuramayayım diye ama biz sevgilimle gerçekten ayrılmadık ben baskıya dayanamadığım için o mesajı attım gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum şu an çok kötüyüm aileme söyleyeli bir ay oldu stresten bir ayda 10kilo verdim halimi görüp üzülüyorlar fakat hala olumlu bakmıyorlar nasıl olsa ayrıldınız düzelirsin diyorlar aslında ayrılmadığımı söyleyesim geliyor fakat bu sefer daha kötü kavga çıkar diye söylemiyorum, korkuyorum. Çözüm bulamayınca akrabalarımada söyledim fakat bütün akrabalarım ailen haklı bu devirde 40binle geçinemezsiniz diyor üstelik doğulularla gerçekten uyuşamazsınız diyorlar yani bu süreçte kimse yanımda değil o yüzden çok çaresiz kaldım. Sevgilim kaçalım diyor bende ailemi çiğnemek asla istemiyorum diyorum ama başka seçenek sunmuyolar bize diyor ya ayrılacağız ya da kaçacağız başka yolu yok diyor. Biz birbirimizi çok seviyoruz ayrılamıyoruz ama kaçmayada cesaret edemiyorum ailemi üzmek istemiyorum çok çaresiz kaldım.
Ne yapacağım hakkında fikir verebilecek, benzer şeyler yaşayanlar var mı aranızda?
Ailem zorla sevgilimden ayırdı ne yapmalıyım?
Cevapla