Ben arkasında durdum ama duramadı
Arkadaşlar ailem beni vermedi, çocuk da hemen vazgeçti. Ne yapacağım?
Ben arkasında durdum ama duramadı
Çocuk alkolik diye vermediler sevdiğim çocukta hemen vazgeçti ne yapacağım ben çok seviyorum
Aileni tebrik ediyorum, senin için en doğrusunu yapmışlar. Hangi anne baba alkolik birine kız verebilir. Gazete haberlerine bakarsan, ailevi sorunların ve kazaların büyük bir bölümü alkolden kaynaklanıyor. Aile içi huzur çok önemli, sonuçta sırf seviyorsun diye alkolik biri ile evlenmen hiç doğru olmaz. Sana düşen ailenin kararına saygı duyman ve her kimi sevdiysen onun alanlarından uzaklaşman.
Bana da az kullandığını haftada bir kullandığını söylüyordu ama abim araştırmış kız ayağı da varmış
Uzak durmalısın başka çaren yok
Haklısın
Yani çocuk açısından bakarsak mantıklı hareket. Bir ömür ailenle de evlenmiş olacaktı eğer seninle evlenseydi. Erkek için zor bir durum. Tabi anlamanı beklemiyorum. Diyeceksin şimdi: "korkak, hemen ters bir olayda caydı gitti." falan ama görmediğin nokta bu küçük (?) olayı ailenin çıkarması ve yok çekmesi. Eğer zorlasaydı ve bir şekilde evlenseydiniz hayatının geri kalanı ailenle hep kavga kıyamet gidecekti.
Senin tarafına gelecek olursak, en güzeli olmuş bence senin için. Bir sarhoşla bir ömür geçmez abla. Unut gitsin keşi
ailen seni düşündüğü için hayır demiş. arada bir içse sorun olmaz ama alkolik dediğine göre baya içiyormuş. ilerde evlenirseniz evinde huzurun kalmaz. peki ya çocukların olduğunda ne olucak? hem aşağıda kadınlarla ayağı varmış dedin. bir insan evlenince değişeceğini mi sanıyorsun. asla değişmezler. ailen seni düşünmüş ve iyi ki izin vermemişler.
Bana az kullanıyorum diyordu
Gitti zaten
Umarım atlatabilirim
Ailen en doğrusunu yapmış, herhangi bir bağımlılığı olan insana kızları emanet edilmemeli bence de, ayrıca çocuk da istemiyormuş
Ayrıldıktan sonra barıştık aslında sonra zaman verelim oda kendini düzeltecekti ama sonra yine vazgeçti
Birde barıştıktan sonra yine bıraktı aynı şeyler yaşanacak diye
Cevap
25Cevap
İyi yapmışlar ne yapacaksın alkolik çocuğu
Unutamıyorum
bence sabret,.
Çocuk gitti
Seni bu kadar kolay bırakan ve alkolik biriyle asla mutlu olmazdın, kendini kandırma ve kendi ayakların üstünde durmayı öğrenip adam akıllı bir eş bul kendine. Bu kararı da ailene bırakmayacak kadar akıllı bir kadın olarak ver hiç bir aile başka bir insanın hayat arkadaşını seçme hakkına sahip değildir. Bu iki insan arasında zamanla gelişen karşılıklı bir şeydir başka insanlar bu ilişkiye dahil olamaz.
Vazgeçen adami nasılsın seversin. Ailen seni korumuş sen farkında değilsin. Önüne bak
Daha iyilerine layıksın.
Vazgeçene gidilmez değil mi
alkolden yuvası yıkılan tonlarca aile var, sen başına bela alma peşindesin sanırım
Yok hayır
Yaşın küçükse ailenin bir bildiği vardır deyip kaderine razı gelmeni isterim, sevgi artık her şey değil unutamamak da acı veriyor anlıyorum. Alkolik bir insan hiç bir yerde dikiş tutturamaz bu adam bu haliyle bir yerde çalışamaz, sağlıklı düşünemez sana zarar verir. Yarın bir gün çocuğun olur rezil olursun para yok, hayat yok. Çok daha farklı insanlar karşına çıkacaktır. Hayatın sana hazırladığı sürprizlere açık olmanı tavsiye ederim.
Çocuk hemen vaz geçmişse ailen iyi ki vermemiş bence. Yoksa ilerde üç çocuğunla daha üzgün olurdun
Hemen vazgeçti seven insan vazgeçmezdi değil mi
Ailen son derece haklı, böyle ailenin ellerinden öpülür sarhoş müptezele kız mu verilir.. Seni düşünüyor ailen, adamın vazgeçmesi de gösteriyor zaten ne mal olduğu.. Aklını kullan
hemen sevgili yaptıysa zaten aldatıyordur ama eğer kıskandırmak için veya kendini kusurlu görüp egosuna yediremediği için sevgili yaptıysa bu onun kusuru, eşşeklik etmiş olur. eğer 2. seçenekse zaten sana deli gibi aşıktır ama senin onu değerli görmediğini hissediyordur..
En ufak bir sorunda vazgeçen biri için mi tüm bu üzüntü? Yapmayın arkadaşlar ya biraz kendinize değer verin
Alkolik ise sende şişeye girme o alkolik adam zor toplar kendini belkide toplayamaz ailen bence güzel bir karar vermiş.
Ailen iyi yapmış alkolikten olmaz.
Kaldı ki çocuk vazgeçmiş.
Tamam alkolü bırakırım yeter ki evet deyin diyebilirdi demedi.
Yani hayırlı olan olmuş.
Unutmaya bak.
Çok kullanmıyorum diyordu bana da
Yapacak bir şey yok aile vermediyse uzatmayacaksin öyle boş boş macera aramayacaksin
N'apsaydı ananı babanı katledip, seni kaçırsa mıydı? Vazgeçecek bi' zahmet
Hahaha çocuğun gerçek yüzünü görmüş oldun işte kurtuldun daha ne istiyon
Vermek tabirini ne güzel kullanıyorsunuz. Ailem beni vermedi. Bir kadın olarak hem sen kendini hem ailen seni basit bir meta olarak görüyorsunuz.
Çocuk senden vazgeçmiş önüne bakacaksın.
Tabiri caizse itlerden pişman olursun ileride
Bırak bekle görüşmeden 3 ay sonra iyi ki bı canım yapmamışım dersin
Yenisini bul senden kolay vazgeçen biri zaten seni haketmiyordur.
Seven insan ne yapar eder vazgeçmezdi değil mi
Ayıp ettiniz kayınbaba
Bacım alkolik biri peşini bırakmış aklı başımda biri olsa neyse huzurun kaçardı zaten. İyi olmuş
Çocuktan vazgeç seni hemen unuttuysa bir hevessindir seven insan çabalar
Bencede çabalardı değil mi
Tek nedeni sevseydi ne olursa olsn arkanda olurdu o bir bahane degil
Evet bizden olmaz dedi hemen vazgeçti seven insan bırakamaz ki çabalamaz
İNAN BANA AMA AİLENİZİN DEĞERLENDİRMESİNİ CİDDİYE ALIN en başarılı evlilik modeli RIZAYA DAYALI GÖRÜCÜ USUL evliliklerdir. Aileler doğru karar vermede daha başarılıdırlar. Zaten hemen başkasını bulmuş.
O zaman tek çare kalıyor o sevdiğin adamla evleneceksin
Bırakıp gitti beni
Kendin diyosun alkolik diye. Bu nasıl kafa ya çok değişik…
Bana az içiyorum diyordu
Gerçekten az mı içiyor yoksa yalan mı
Net bilgi yok abim yalan söylemez ama
İyi öğren. Emin olmadan sakın evlenme. Aile ikna edilir. Ailen bir şey görmüş ki izin vermemiş
Gitti kendi zaten aile istemiyorsa olmaz diye
Bu kadar kolay vazgeçenin zaten gönlü yoktur boş ver.
Sonra barıştık şans verdik o terk etti
Bak o seni bırakmış. Sen buralarda çözüm arıyosun. Buradan pay biç. Senin ona verdiğim değeri o sana vermiyo. Böyle insanla olmaz zaten. Her şey karşılıklı
Doğrı
Doğru *
Kendine değer ver bu kadar süründürme kendini🎀🤍
Teşekkür ederim 💐
Ailen dogru karari vermiş tebrik ederim anneni babani
Ben nasıl unutabilirim
Öyle yapayım
Mal olma çocuk seni sevmemiş belli ki takma boş ver aileni dinle
Yenisini bul boş ver
Ailen doğru karar vermiş tebrik ederim onları
Bence sende üstünde durma eğer çok çabuk vazgeçebiliyorsa seni haketmiyordur
Alkol giren yere huzur girmez Vazgeç
Tamam
Gerekeni yapmışlar tebrik ederim
Bana da az kullandığını söylüyordu ama
O demekki sevmiyormus
Seven insan bırakmaz asla demi
Aslaaa
Öyle umut verdiki çeyiz alıp borca bile girdim
Onların umurumda bile olmaz erkekler böyledir umut vermeyi severler
Çok üzgünüm
Anlıyorum seni
Ailen iyi yapmış ilerde teşekkür edeceksin
Çok seviyordum ama yine de seven insan bırakmaz değil mi
Ailen en iyisini yapmış
Yine de seven insan bırakmazdı değil mi
Zaten onun için diyorum ya seven insan bırakmazdı emin ol alkollü biriyle de olmaz yani
Her şeyi benim üstüme attı ailen istemedi diye geçmişi temiz olsaydı vermezlee miydi
Verirlerdi yaa
Suç onun
Aynen öyle
Hem alkollü hemde hemen bırakmış
:(((
Üzülme ya daha iyilerine layıksın sen
Aileler hisseder canım onları dinle
üzülme alkolikten koca olmaz
ailen doğru karar vermiş
Unutacaksın 🤦🏻♀️👀
şanslısın
Sana zarar verebileceğini düşünmüşlerdir
Hayırlısı buymuş
Boş ver hayırlısı olsun
boş ver
Hemen vazgeçmiş ayp etmis
Değil mi seven insan kolay vazgeçer mi
Asla kolay vazgecmez
İyi yapmışlar
Ben çok alkol aldığını bilmiyordum
Bana da çok kullanmıyorum diyordu arada alıyorum yine de hayır gelmez değil mi
Abim araştırdı sürekli alkol storysi var instagramda kız ayağı varmış falan
Umarım atlatırım teşekkür ederim
Evet haklısın
Öyle kaldın yani
boş ver sen onu
Geçer ya umutursun
Ailen haklı
boş ver seni hak etmedi
Gerçek yüzünü gördün napican dha
ailen en iyisini yapmış
Ezik bula bula alkolik varoşun tekinimi buldun
Ben bilmiyordum
😂
Komik mi gerçekten
Komedi
Yatağa devam
Iyi yapmışlar
Nasıl unutabilirim
Düşünme bile ztn bırakmış seni
Seven insan ne olsa bırakmazdı değil mi
Çok mu üzgünsün
Evet
Seni anlıyorum ama sen daha degerlisin hayatın çöp olcak bekii senide alkolik yapcaktı değmez
Bana da arada kullanıyorum diyordu benle konuşurken de eski sevgilisiyle mesajları yakaladım sonra
Ohoo daha neler
Gizliden çık
Çıktım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?