Şişko olduğum için teleferik maceramız kötü bitti. sevgilime karşı çok mahçubum. nasıl kurtulurum bu psikolojiden?

ve ona bu anı nasıl unutturabilirim?
lüks mekanda yemek mi yoksa tek taş pırlanta mı? karar veremedim.
olay şöyle gelişti. karlı bir günde sıcacık evimizde dışarı izlerken neden tatile gidip kaymıyoruz fikri ortaya çıktı. toparlandık gittik. ne güzel sucuk ekmeğimizi yiyorduk kayıyorduk yani kısaca mutluyduk. taa ki o teleferik faciasına kadar. ben başlarda bir şüphelendim bu beni tartmaz ama dedim merak etme aabi kimleri tarttı bu emektar diyip beni ikna etti görevli. tabii sonuçta o da rızkının peşinde ekmeğinin derdinde olunca inandım. ancak gıcırdaya gıcırdaya ilerleyen alet tam ortada dayanamadı ve maalesef düştük. çok şükür bizde kırık çıkık yok ama ruhen çökmüş durumdayız.
ben neyse atlatırım da herşeye takılan dert edinen sevgilimin aklından bunları nasıl silebilirim?
Şişko olduğum için teleferik maceramız kötü bitti. sevgilime karşı çok mahçubum. nasıl kurtulurum bu psikolojiden?
Cevapla