Sevgilimden ayrıldım, varlığı alışkanlık olmuş. Bunu nasıl yenerim?

1.5 yıllık ilişkiden ayrıldım aynı sınıftayız birbirimizden başka kimsemiz yoktu her işime o koşardı şimdi boşluğa düştüm ona olan alışkanlığımı nasıl yenebilirim

Sevgilimden ayrıldım, varlığı alışkanlık olmuş. Bunu nasıl yenerim?
Cevapla