ilişkiye ara vermek ilişkiyi daha kötü mü etkiler yoksa kötü giden ilişki için bir çözüm olabilir mi?


Kesinlikle iyi bir durum degil. Mesafe girdiğinde sensiz kalmanın aslında o kadar da korkunç bir sey olmadığını anlayıp ikinci sefer de ayrılık kaçınılmaz hale geliyor. Tabi istisnaları bilemeyeceğim.
Çözümün aksi olur bazı şeyleri koparır... Bitsin istemiyorsan ayrılacksn sonrasında tekrar birliktelik olursa daha sağlam oluyor (sürekli değil tabi ) bu biraz radikal bir karar ama ara vermekten daha faydalı bir karar
Araya ara verenler girer dostum her zaman nefes aldirmiycan ara vermek yok 😂
Hayır bu bir kaçış
Cevap
13Cevap
Bitmesi, ara vermekten dha hayırlı. Ara verip her haltı yeyip geri dönmesindense tamamen herkes farklı farklı yerlerde her haltı yiyip bir daha birbirlerini görmemeli
Hayır bu çözüm diğil kötüye gidiyorsa birbirinizi alttan alın ve ikinizinde sevineceği şeyler yapıp o konulardan bahsedin
Bence ıyı biraz taraflar kafalarını dinleyip sakın bir şekilde o konu üzerinde daha ıyı konuşabilirler sevıyorsanız kestirip atamasınz
Olamaz, daha beter olur. İnsanlar yanliz olduklarında sorularına cevap alamaz. Buda kurguya nede olur ve iki tarafta kendini haklı bulur.
Ara vermeyi tavsiye etmem. Özellikle kadinlar ara dönemde boş durmaz. Ara vermek başkalarına fırsat vermektir.
Kötü gidiyor ise ayrılırım
Ara sogukluk getirir hshshshs
#BirKezbanınSeyirDefteri
Problem kapatılmayıp konuşulup halledilse bunlara gerek kalmaz
Bence değil ister istemez araya bir sogukluk giriyor hem sorunları asıl birlikteyken çözmek lazim
Ara vermek daha kötü oluyor soğuma oluyor kötü gidiyorsa bitmeli
La cikiyonuzmu yoksa guresiyonuzmu ne molasi bu caymi 😁😁😁
Aksine bu durum işlerin daha kötüye gitmesine sebep olabilir.
Bir ilişki kötüye gidiyorsa, bitsin.
Ara verince daha kotu oluyor iyice ayrılıyorlar kopuyorlar birbirlerinden
Eger ben ara vermek istiyorsam ayrılmak icin yol yapıyorum demektir, o yüzden ara verme olayı bana pek samimi gelmiyor.
Ara vermek çok şey değil mi? " Ben başka biriyle ara vereyim, sen başka biriyle ara ver ortada bir yerde buluşuruz" demek gibi...
En güzeli ara vermek ama oda bir ya da iki gün sürmeli
Ayrılmak gerekir, düzelmez çünkü. İki tarafında kasmasına gerek yok.
Ara vermek nedir ya😀 ya devam eder ya biter
Cisleri gelmistr ondan ara verdiler bnce 😏
Çok mantıklı 😳 şaşırttın 😒
Bn her zamzn sasrtrim 😏
Bilirim 😒😏
Bilirsin tabii 😏
🙄🙄🙄ivit
Bilmediklerinide ben ogretcem 😏
İstemem ki😏
Istettrirrimm ben 😁
Yok😒😒
Direnme bna 😑
Bildirim gidiyor.. Rahatsız etmeyelim.
Özür dilerim.
Hyrdr birader? Bildirim sevmiyorsan soru srma ozaman. Surada sohbet ediyoruz eglencesine ne bu tahammulsuzluk? Kullandigin usluba dikkat et Terbiyeszligin luzumu yok.
Bir Ilişki Kötüye Giriyorsa Araya Zaman Girerse O İlişki Düzelmez. . .
Ara vermek iliskiyi bitiriyor
Tabi ki hayır ara ne ya 😁
Ya biter ya devam eder. ara vermek hoş değil
ilişkiye ara vermek ayrılık göstergesidir malesef
Ara verilmez, biter. Bunu öğrendim.
genelde ondan sonra düzelen birşey olmuyor..
Ara vermek diye birşey olmaz ilişkide..
Sanmam daha çok soğuyorlsr
zamana birakmak zamanla birakmaktir
sona gelinmiş artık ara vermek kesin son olacaktır
Ara filan anlamam olmaz öyle 😂😂
En nefret ettigim sey
Ya devam eder ya da bitirir ara vermek olmaz
Ara vermek zarar verir
Olamaz
Sağlıklı olan o bence
Ara diye birşey yok
Olabikir
Çözüm bence
Olamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?