İlişkiniz kötüye gittiğinde düzeltmek için ara vermek iyi bir çözüm mü?

Ben "ara vermek" ™ olayına pek sıcak bakmıyorum. O ara vermek bir kere fikir olarak ortaya atılınca hiçbir şey eskisi gibi olmuyor aksine daha da kötü oluyor. Çiftler birbirinden soğuyor, uzaklaşıyor.
İlişkiniz kötüye gittiğinde düzeltmek için ara vermek iyi bir çözüm mü?
Güncellemeler
+1 yıl
Açıklama da ki klavye hatası için affedersiniz.. 😂
İlişkiniz kötüye gittiğinde düzeltmek için ara vermek iyi bir çözüm mü?
Cevapla