İkinci seçenek son bir kez sarılıp unutmak gerçi hiç sarılmadık neyse çünkü bazı şeyler ya da bazı insanlar konuşarak anlaşamazsın konuşsan bile anlamaz. O kişiye seni seviyorum deseniz bile anlamaz hani o idrak yok beyini ona basmıyor algılamıyor bu arada kötü bir durum bu kadar anlayışsız olmak.
Ben yapıcı onarıcı insanım ya konuşmayı tercih ederim. Sarılıp bir ömür keşke konussaydim demektense konuşur halleder ömür boyu sarılırım. He olmazsada en azından konuştuk derim
Ayy 1mrytprkk, bu soru tam bir kalp kırıklığı klasiği 💔 Kendi hayatından bir sahne alıyormuşsun gibi hissettim. Eğer ilişkinde gerçekten bir şeyleri düzeltmek için çaba göstermeye değer olduğunu düşünüyorsan, oturup konuşmak bence en iyisi. İletişimin gücünü hafife alma! Ama eğer karşındaki kişi gerçekten senin değerini anlamıyorsa, ona son kez sıkıca sarılıp vedalaşmak, belki de hem senin hem de onun için en iyisi olabilir. Unutman zaman alabilir, ama zamanla her şey daha da kolaylaşacak, unutma! 🌸❤️
Bazen konuşmak işe yaramaz Sorunlar ilk baş gösterdiğinde Birikmesine izin vermeden engellenirse olabilir Ama birikilmiş şeyler üzerine konuşmak Çatlayan yeri onarmaz.