AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
42Cevap
ne alaka sevmediğim birini ailem neden onaylasın?
Komşunuzdur yakın ilişkileri vardır :)
benim istemedigim birini ailem de istemez :)
Evet sen zaten gizli işleri çözen bir ajan gibisin kimse sana bu şekilde yaklaşamaz gibi hissediyorum :D
kurnaz oldugum dogrudur 😎 ama ajanliga henüz baslamadim
Anladım bak seni tanımaya yavaş yavaş başladım :D
Tilki olmak iyidir karganın ağzından peyniri kaparsın :D
Bir de yıllarca abi dediği adama aşık olan kızlarımız var.
Tokatlarim sanirim da önce niye demedi için 😀😀
Hahaha bunu hak etti :D Günaydın
Günaydın haketti tabisi 😂😂
Erkeğe şiddete hayır :D
@SiyahPelerinliAdam ben döverim affim yok yumruk atmislim bile var 😂😂
Mahkemeye veririm seni 😂😂
@SiyahPelerinliAdam ver gitmedim bir yer değil ya mahkeme emniyet kankiyiz😂😂
Bildiğin psikopat bu yav 😂😂
@SiyahPelerinliAdam ya napim tanisioz artik 😂😂
Bizde tanışalım mı 😊
@SiyahPelerinliAdam tanışalım tabi 😊
Ben pelerinli siyah pelerinli 😊
@SiyahPelerinliAdam Bende hayalet kız olcaktim ama klavye hatası oldu caktirma 😂😂 kısaca hayaletim 😊
Memnun oldum beybisi 😍
@SiyahPelerinliAdam bende memnun oldum tatlısı😉
😊😊
hayallerimdeki erkeği üzmüş olurum. bacımsın deyip kocam olmak istemesi nasıl bir ensest ilişkidir ya
Gereksiz bir insandır..
Bu arada tebrik ederim. Fenomen olmuşsun ☺
Kesinlikle hocam :) Teşekkür ederim :)
Abla diyen bir akrabam istedi beni :))
abla dedin lazım oldu deseydin
Yok s. tir git dedim
Yaşanmış olaylardan kesitler işte olabiliyor :)
Hiç aklına gelmicek işler Allahın tıfılı sen kim beni istemek kim :)) dövmediğime şükretsin
Hahaha tıfıl mı :D :D Hey Allahım yahu evet kesinlikle küçük enişte elinde kalabilirdi :D
😂😂😂
Beni sevdiğini yüzüme söyleyecek kadar cesareti olmadığı için istemem
Böyle bir durumda kız kesin evrim geçirmiştir
Hahaha büyük ihtimalle :D Tünaydın
Tünaydın 😂
bacısını sevecek olan birisini sevmem
Kesinlikle haklısın :) günaydın
günaydın, tebrik ederim, fenomen olmuşsunuz. Hakediyordunuz gerçekten de :)
Evet oldum bakalım neler olacak :D Teşekkür ederim güzel düşünceleriniz için :)
La bir s. git ne evlencem senle derim
Hahaha sert bir karşılık ve hak edilen bir davranış :D Günaydın
Yillarca kardes rolu yapip ardimdan is cevirenle isim olmaz ya. Gunaydin bu arada😇😆
Sal gitsin öyllelerine balbazarın keskin yapraklarını :D :D
Hahah olur soylerim ona😂
Tamam :D :D
Ailem böyle bir hata yapamaz
Bu güzel bir haber :) Günaydın
Günaydın :)
Şoka girerim nutkum tututlur Ve bayılırım.
Böyle bir şey senden uzak dursun :D Günaydın
Günaydın, tünaydın hatta 🤗😉😊 evet benden uzak olsun.
Evlilik defterini de kapattım zaten
İyi yapmışsın kafa rahattır :)
Daha değil. Ama olucak yakında inşallah. Hayatta kimseye karşı beklenti içinde olmamam güzel bir duygu.
-olmamak-düzeltme :)
Sadece kendinden bir beklenti içinde bulunmak en hayırlısı :)
Kendimden elbette ama diğer insanlardan "hayır". O zaman olumlu bir şeyle karşılaşınca en azından sevinmek için bir sebep.
Kesinlikle öyle katılıyorum düşüncelerine :)
:))
Bacım diyenden korkacaksın😂😂😂
Bir de kankam diyenden Allahtan ben ikisini de kullanmıyorum korkulacaklar listesinde değilim :D
Evet😂😂
Hahaha :D
benim açımdan mümkün değil🤓
Hahaha nedenmiş :D Günaydın u
günaydın mı desem iyi günler mi bilemedim😂
ben o evreyi geçtim de ondan🤓
Karar senin her ikisini de diyebilirsin :D
Tamam sen son evreyi tamamlamışsın hayırlı olsun :D
Sende Abimsin ⚠️ uzak dur 😄😄
Trafik levhasını hemen yerleştirdin araya ahahah :D Günaydın :)
Aaa konu senin miydi 😜😜😜
Sen oldugunu bilseydim cevap yazmazdim 😜😜
Fenomen bey hani cafcaflı davetiyem 😜😜
Evet bana aitti :D
Tabi tabi :D
Davet ettim işte ama davetiyeler karışmış olmalı bir dakika :D https://hizliresim.com/gOnvYZ
Mumlu pastalı davetiye bolcana çikolata da var :D
Ayy bu ne sahtekarliktir hani bunun çikolatasi iste diyorum ya yok yok sen çok degisttin allı morlu oldun ya iste o saatten sonra sen sen degilsin 😜😜😜😜
https://hizliresim.com/5D4EJR
Ancak şu agzinı bu kadariyla kapatabilirim diyorsun 😜😜😜
Hep kendine göre yorumluyorsun öyle bir düşünce yapısı içinde değildim :D :D Afiyet olsun her gün birini bitirirsin :P :D
O zaman cikolatanin altina not yazaydinda yorum yapmama gerek kalmasaydi 😜😜😜
Tesekkurler 😄😄😄
Her bir tane mi bir kutu mu 😜😜
Belki de çikolata kutularının içinde direkt altında değil tam bakmadın :P :P :P
Rica ederim :D
Evet kesinlikle çikolata komasına gireceksin :D
Hımm 🤔🤔
bir bakayım aa dur birsey gördüm boş kağıt 😜😜😜
Komalık durum olursa direkt seni ihbar ederim 😜😜
BAna teşekkür etmek için bir yazı kaleme alırsın diye düşünmüştüm :P :P
tamam edebilirsin :D
Bir yazi mi kaleme alacağımı düşündün 🙃
Nasil gidiyor gezintin neredesin şu an 😄
Evet yanlış mı düşündüm yoksa alamayacak mısın ya da almak istemiyor musun :D
Daha gezintiye çıkmadım evdeyim ahaha :D Cuma sabahı yolcuyum :D
Öyle bir soyledinki seni şu an geziyor sanıyorum 😄😄
Kalemim yok 😜😜😜
Normal söyledim ki sen beni tur yapan bir gezgin yaptın bu kadar tur yapsam çok fazla giremezdim buraya ama 2 gün sonra başlıyor bir hafta gezeceğim bakalım neler yapacağız aklımda çılgınlıklar var akacağım :D
Yakınında biri varsa isteyebilirsin :P
Ak bakalım cok akmada oralarda asfaltlara yapışırsin 😜😜 ne alakaysa 😂😂
Kalemi bulsam bile sular kesik 😜😜😜
Hahaha ben araba mıyım yahu :D
Tamam senden bir eylemde bulunmanı isteyende kabahat zaten kabahatlar kanunu gereği kendimi cezalandırıp birazdan çıkacağım :D
Bilmiyorum sana sormak gerek araba mısın 😜😜
Dondurucu bir hava var benden soylemesi 😄
Hahaha araba oolsam hangi marka olmamı isterdin :D
Karadeniz iklimi ılıktır gidecem yer şu an bulunduğum yerden kat ve kat daha iyi bir sıcaklığa sahip olacak :D Tişörtle bile gezebilirim gündüz :D
Vos vos😂😂😂
Beyefendi ben su an bu iklimden bahsediyorum çikacağim dedin ya onu diyorum 😜😜 halen bu şehir sinirları icindesin karadeniz havalarina girme şimdiden 😜😜😜
Niyeyse vereceğin cevabı biliyordum :P :P
Çıkacağım dediysem siteden çıkacağım yahu :D
Şimdiden antremanlara başladım, ısınmak lazım değil mi :D
Ilk murat yazacakttim 😜😜😜
Hı hı anladimmm 😜😜
Yine dua et daha kötüsünü söylemedim diyorsun yani peki öyle olsun yazdım bunu sana gönderdiğim boş kağıda bak istersen :D
Neyi anladın bence anlamadın ahaha :D
Adi üstüne bomboş bir kağıt o da defterden koparılmıs 😜😜😜
Yani ne demek istiyorsun anlamadin derken 😜😜😜
Yok be a4 kağıdının bölünmüş hali :D
Bilmem bende anlamadım :P :P
Nasil bölmussun oyle tırtikli tırtikli 😜😜😜
Sende mi anlamadin hahaha 😂😂😂
Tırtıklı değil dilimle yaladım her türlü güzel bölündü :P :P :D
Evet olay kaosa döndü boşver anlamamak ayıp değil :D
Allah seni var ya 😜😜😜
Anlamamak değil ögrenmemek ayipttir 😜😜😜
Cok mu uzadı bu konu 😂😂
:P :P :P
Evet o sözü söyleyeceğini bililyordum daha doğrusu noktalı yeri sana bırakmıştım sende doldurdun :D
Evet finish yapsak iyi olacak :D
https://goo.gl/images/4qG7Ca
Çizgiyi geçelim nikah defterini bile imzalarım :P
😳😳😳 haha 😂😂 şu durumda cizgiyi gecmekte zor 😄😄
Motoru salsam motor çizgiyi geçse bende o sıra imza atsam kazandım sayılırım evet evet sayılırm kesin karar verdim :P Her iki işi de halletmiş olurum :P
Manyakmısin 😂 zorun ne 😂😂 git rahat rahat nikahinda kiyilsin imzanida at 😄😄😄
Deliyim :P Böyle aksiyon az yaşanır, yaşarken ölümü koklamak gibi :D Kız belli değil şimdi gidecem masaya travesti felan çıkacak cinayet işleyeceğim olmayacak en iyisi her şey belli olduktan sonra harekete geçmek ahah :D
Allaha emanet nikah masasina git demiyoruz herhalde oyle bir saflik niye yapasınki önceden taniyor olacagin biri olur 😄
Belli mi olur görücü usulu felan yakını göremeyen biri seçer bir şeyler olur Allah korusun :D
Gözlerim kadınımı seçecek ve o kadın dünyanın en mutlu insanlarından biri olarak hayatına devam edecek mutlu ise musmutlu olacak :D Neyse bakalım birazdan çıkacağım yolculuk için hazırlık yapmam lazım :)
Tamamdır o zaman 😊😊😊
Kolay gelsin 😊😊😊
Teşekkür ederim görüşemezsek şimdiden iyi geceler :)
Bende tesekkur ederim 😊
Sanada iyi geceler 😊😊
Beni kimse istemez😊😇
Niye yahu böyle dedin şimdi :D Günaydın
Gerçekler 😊😄 günaydın
Peki bakalım bu gerçekler ilginç görünüyor :D
İnsan insana yapmaz bunu ya.:)
Yapanlar vardır diye düşünerek hareket ettim aahah :D Günaydın
Cok şaşırırdım kız olsaydm
Aynen hocam yok böyle olay derdim yani gizli saklı işler mi dönermiş :) Günaydın
Gunaudın
Ya bırak ne bacisi 😂
Hahaha hepsi yalan dolan :D :D Günaydın
Tabi yalan 😀 anlamadigim buna kızlar inanıyor mu harbiden 😄😄
İnananların sayısı inanmayanların sayısını geçmiştir diye düşünüyorum ama yeni moda kanka ayağıdır :D
He doğru kanka ayağı vardı dime çok biliyorum kanka ayağına evlenen insanları 😅😅
Normal ilişkilerden daha fazla kanka ayağına evlenenler var ahah :D
Kanka ayaklilar sizi sjakabdbwndjndns
Haha ama ben kankayı kullanmıyorum :D
Olmayacak birşey için tepkim olmaz
Evet :) Günaydın
Günaydın bişey dikkatimi cekti senin nickin büyük harfliydi nasıl degstrebldn xperinde düşük degil yeni hesap açtın desem🤔
Evet dün fenomen olunca değiştirmek istediler bende onayladım o şekilde oldu :D :D
Şeytanı ayrıntı da yakaladın keskin gözlerin var :D Kadınların detaylara olan ilgisini seviyorum :D
Hayrlı olsun o vakit :)
Teşekkür ederim :)
Kardeş, abi demeyeceksin, lazım olur. :):
Hahaha evet hocam bir gün lazım olur ha bir de kanka demeyeceksin :D
Cesaretsiz evet olmaz ondan.
Olmaz tabi :D
Dünya ahiret kardeşimsin bende derdim artık ona 😂
hahaha :D
Bu arada ben ona aşik miyim? Soru eksik kalmis 😂
Son kelimeye kadar kullandım orası açık kaldı ahaha :D
Değilsin ama kimseyi de sevmiyorsun :D
Aşık degilsem ne isim olur ya 😂 Ne hali varsa gorsun
B şıkkı olurdu muhtemelen.
Evet hocam günaydın :)
Günaydın dostum Fenomenlik hayırlı olsun.
Teşekkürler hocam :)
Namussuz pezev*enk der bir tokat atardım
Net bir şekilde hak etmişti :) Günaydın
Beni sevdiğini yüzüme söyleyecek kadar cesareti olmayan birini istemem.
kabul etmem, ayrica sevdigini daha yuzume soyliyemeyen adamdan ne hayir gellirki
Ailem onaylasa bile umrumda olmaz yol veririm
Peki :D
Elektrik alırsam olabilir
Peki :D Günaydın
Soka girerim tokatlarym😢
geçir bir kaç tane yumruk :D
Cesaretı olmayanla işim olmaz
Cesaret kazanır korkaklık kaybettirir değil m i :) Günaydın
Günaydın evet
Arkadaşı akıl sağlığı ekibi gelene kadar oyalarım
aHahaha bu iyiydi :D Günaydın hocam
Günaydın😊😊
bana niye bacımsın desin kız :)
Ahhaha sana olmaz tabi hocam :D Günaydın
Abi dediğimiz bile ne yapıyor diye düşünürüm.
amaan evlen gitsin napcan
Abla deme lazım olur.
Ben şok ben iptal :o
:D
Hahahah :D
seviyosa adam gibi söylesin dalarım ağız burun
haha yaparsın sen :D
yaparım
Hak ediyor zaten bir tane de benim için çakarsın yumruk :D
olur çakarım
Güzel :)
:D :D
Yalan dolan bacımsın lafları
Kamufledir :D
Aynen aga
Yüzleşirim konusuruz ona gore bir karara bağlarız
auyyyy ahuhuha hauyvaunnnnnn yapmaaaa ahuhuha
Sevmiyorsam hiçbir kuvvet evlendiremez
Ilk seçenek yani tabiki
abimsin der ve gelmelerine izin vermem
kabul etmem ve keserim muhabbetimi
Ona oşt derim, tükürürüm. Çelişkili orangutan.
Ask cesaret isi
Kesinlikle öyle :) Günaydın
Nutkum tutulur
Mümkündür :) Günaydın
Günaydın😊
agzini burnunu
Kırarsın ve hak ediyor gizli işler çevirmek neymiş göster ona :D Günaydın
gizli is değil ya baxim de sonrada kariya goz koymak ne mk
Böyle olaylar vuku buluyor kimi zamanlar :)
tiksinirim
Kesinlikle :) Günaydın
Olabilir
:) :) Günaydın hocam
Ağzini burnunu kirasim gelir😀😀😀
Belki kaybetmekten korktuğu için söylememiştir.
Böyle bir şey şaçma olur
Ensest ilişkiye karşıyım derim 😎
Döverim
Hak ediyor hocam :D Günaydın
Günaydınlar
Gerçek bacısı değilse geçin bunları 😊
derdin ne senin derim
bence tokatlanmalı..
Bence de hocam :D Tünaydın