Esiniz, ailesi için boyle bir şey istese tepkiniz?

TV unitemi babam hediye etti hatta kendisi geldi kurdu. şu anki değeri 5 bin TL. Bende çok büyük bulduğum için satmaya karar verdim. Eşimde bu sırada " acaba anneme mi yollasam bi arayayım dedi "
Ben de benim babamın hediyesini kendi babanami yollucaksin saçma sapan düşünüyorsun dedim sizce haklimiyim hatta az bile söyledim bana göre. Çünkü babam çok uğraştı bu onun emeğine hakaret olurdu yorumlarınız değerli kalp kırmayin
Esiniz, ailesi için boyle bir şey istese tepkiniz?
Cevapla