TV unitemi babam hediye etti hatta kendisi geldi kurdu. şu anki değeri 5 bin TL. Bende çok büyük bulduğum için satmaya karar verdim. Eşimde bu sırada " acaba anneme mi yollasam bi arayayım dedi "
Ben de benim babamın hediyesini kendi babanami yollucaksin saçma sapan düşünüyorsun dedim sizce haklimiyim hatta az bile söyledim bana göre. Çünkü babam çok uğraştı bu onun emeğine hakaret olurdu yorumlarınız değerli kalp kırmayin
Ben de benim babamın hediyesini kendi babanami yollucaksin saçma sapan düşünüyorsun dedim sizce haklimiyim hatta az bile söyledim bana göre. Çünkü babam çok uğraştı bu onun emeğine hakaret olurdu yorumlarınız değerli kalp kırmayin
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer