Siz olsanız böyle akrabaya nasıl davranırdınız?

Annemgil bugün akrabaları iftara çağırmışlardi halam amcam dedemgil gittikten sonra kafam çatlamaya başladı unutkanlık var zaten söylediklerini hatırlayamıyorum ama yüzüm gözüm başım ağrıyor bunlar beni deli ediyorlar kasıtlı kasıtlı yaptıkları her şey. Kuzenlerimin hepsinin okumuş olması ve benim okuyamamam sağlık sorunlarından dolayı ve hep bir üsten bakmaları kendilerini beğenmiş beğenmiş konuşmaları insanı deli ediyor. Amcam olacak adamın onlara ayrıcalık tanıması onların doğum günlerini kutlaması bana gelince ise oyun oynarken mesela herhangi bir oyun biraz düşününce neyi bekliyorsun kafana saksinin düşmesini mi demesi. Instagramdan halamın kızının engellemesi ablasına söyleyince de yanlışlıkla olmuştur demesi halama galiba psikolojisi bozuk demesi bunları unutamıyorum. Benim tek arkadaşım bile yok çevrem yok kimsem yok ve bunlar da bile isteye surekli bir tavırlarıyla bir şey ima ediyorlar insani yaraliyorlar annemgil de hep susuyor artık dayanamıyorum bu iğrenç dünyaya. İnsanlar çok çıkarcılar. Ben ise bir garip keloğlan gibi ailesinden başka kimsesi olmayan parası olmayan tek dostu olmayan bir biçareyim.
Siz olsanız böyle akrabaya nasıl davranırdınız?
Cevapla