Düello başlasın :)
Sarma saran erkek candır
Benim için savaş başlatan erkek favorimdir
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Sevdiği kız için karnı yarık patlıcan musakka yapan ve onları koyduğu masada savaş çıkartan erkek ama sadece canı istediği için yapacak bunları kızla ilişkilendirmicek o zaman daha gizemli daha esrarlı bir kişilik olur :D kızda hemen ona aşık olur masalda burda biter :D
Hahah güzel masal oldu hocam :D
Tamam :D
Ben sariyorum bile :) yani sarmistim eski fotoğraf :)
Helal olsun :D
😇🙏
Hahaha süper soru. 😄 Sarma saran erkek önemsiyordur, yeri gelince savaş da çıkartır yani. O yüzden sarma diyorum, olsa da yesek.
Teşekkürler :D Valla yahu şimdi savaşı bırakıp sarma sarsalarda yesek on numara olurdu karnımız acıkmış olabilir :D
Gerçekten öyle 😄
:) :) :) Hayırlı akşamlar
Sarma başlı başına bir savaş zaten./
Güzel yorumdu tebrikler😄
Efsaneydi :D
Cevap
130Cevap
Bence erkeğe sarma sarmak savaştan daha zor olduğu için , sarma saran erkek diyorum..
Müdür öyle mükemmel bir paylaşım yapmışsın ki seni tebrik ediyorum maalesef 2000 karakter limiti olduğu için tüm demek istediklerimi yazamam ama şunu söyleyebilirim ben naif alfa erkeği olduğumdan dolayısıyla kadınların gözünde otomatikman sünepe olarak konumlandığım için canımı versem ciğerimi söksem yoluna sersem kadının vereceği tepki ancak "ıyy" olur ama berkecan sarmanın içine attırsa beni ne kadar da arzuluyorsun tontişim deyip afiyetle yerler işte bu kadar !!!
Teşekkürler hocam :) Hayırlı akşamlar
Savaş isteyen kadınlar egoist kandan ve entrikadan beslenen kezbanlardır. Şunların hayallerine bakarmısınız benim için tüm dünya savaşsın binlerce kişi ölsün.. sen kimsin lan senin için savaşsın millet gıçımın kenarı
Sarma isteyen kızlar ise masumdur şefkatlidir sevdiği adam onun için hiç anlamadığı halde otursun onunla beraber birşeyler yapsın ister gerektiğinde savaşı durduracak kadarda güçlüdür. Hayatınızda sarma isteyen kızlara yer verin gençler onlar gücünüzü paranızı değil sizi sever çünkü.
Ortalıklarda terör estiren saçma sapan ona buna çatan çok serseri gördük ya da eline bıçak silah alıp kendisini adam sananları. Delikanlılık kavga döğüş ile olmaz ya da o kız başkasıyla çıkıyorken çıktığı adamı dövmek kesmek biçmek ya da öldürmekle o kızın ona bakacağı anlamınada gelmez. Sevdiğimle yaprak sarmasıda sararım dolmada doldururum yeri gelir el ele sinemaya da giderim. Ama o başkasını seviyor ve başkasıylayken asla ortalıkta terör estirmem
İkisinin ortası olamıyor mu hiç mi peki teşekkürler ama ennn çok istediğim beni çok sevsin hiç gitmesin onun kalbi bende benim kalbimde onda atsın aynı anda birbirimizi düşünelim aynı anda birbirimizi arayalım ulaşamayalım sonra birbirimize kızıp hemen barışalım mesela ama çok sevsinnn👼🏻👼🏻👼🏻
Sarmadansa savaşi secmek isterim ama aksilik ya işin içinde ben varım ya muhakkak bir anormallik olur ya at teper orda onu ya düsmanlar tarafından esir alınir vs..🙈
HAhaha kesinlikle böyle olurdu o yüzden sarma sarsın gözünün önünde olur :D
Nasılsın :)
Tamam melankolik mavi nedensiz gelen karamsarlık sendromuna yakalanmışsın Allah yardımcın olsun :D
Ben gezmeye gidiyorum akacam karadeniz semalarında öyle şeyler başıma gelemeyecek :D
Sinoptan başlıyorum :D
:D :D Evet hiç fena değil bir kere gitmiştim şimdi Samsuna da gideceğim inşallah bakalım :D Hayırlı akşamlar ikinize de :D
Yalnız daha alışamadım :D
@fangoria Daha hiç bence yazmadım ama onu da ilerleyen bir dönemde yazmayı düşünüyorum bakalım :)
MAvi teşekkür ederim :D İki şehir üzerinden Sinop ve Samsun olarak çocukluk arkadaşımla gezeceğiz. Sinop sınırları içinde öğretmenlik yapıyor okul bitince gel bir hafta gezelim birlikte memlekete döneriz dedi bende kafa dağıtmaya gideceğim :) İnşallah havalar iyi olur :D Evet çok güzelmiş sende dedin şimdi merak ediyorum bakalım neler göreceğiz :)
@fangoria Hocam halalarımın eşleri orduludur. Ayrıca babaannem giresun bulancaklıdır. Oralarda akrabalarımız bolca var :) Giresun'a uzun zaman önce gelmiştim ama 1 gün gezebildik çok hoş ve doğal güzellikleri muhteşem yerler :) İnşallah o illere de gelme fırsatı yakalarım :) Tüm karadeniz'e selamlar :)
Aleyküm selam hocam :) Evet öyle oluyor. Zaten bir inatçılık tutuyor arada beni kesinlikle karadeniz damarı mevcut :D
Niye be anlayışlı halimi hiç mi görmedin bunca zamandır :D :D
Hahaha yok yahu bildiğin gibi işte beyfendiyi sen uydurdun çukurdaki beyfendi gibi hissetmeye başladım kendimi satranç oynayıp duruyor :D aldığım bir darbeden sonra oluşan morluklardan bahsediyorsun kapı bana çarptı bugün ondan öyle oldu :D
Hahaha reklamın iyisi kötüsü olmaz :D :D
HAhaha sen istedin diye öyle dedim bunu bekliyordun beklediğin sözleri söyledim nasılda beğendin bak :P :D
Tamam ara yüz kullanmayım ana yüz kullanayım o zaman telefonumda :P :D :D Birazdan gidiyorum son sözlerin nedir :D
hahaha yılmaz morgul amcamıza selamlar survivor da iyi yarışmıştı :D :D
Hİç de değişmedim sen hayal görüyorsun uykun gelmiş senin :D
Uyuyup kendine gelmelisin yarın tekrar bir buluşma yeri ayarlar konuşuruz :D
Hahaha özel davetiye göndercem ben sana cafcaflı olacak :D
Benden de sana karşılıklı hürmetler :D
TAmam olur sana özel olacak :)
Hayırlı geceler ben çıkıyorum kendine cici bak :D
Birinizde mantı açmak dememiş. Yuh be. Ya insan mantı yapan erkek istemez mi? Bu kadar mı unutulduk. Esefle kınıyorum.
Savaş başlatan erkektir.
Ahahah hocam sarma favori çıktı :D :D
Yok hocam unutulmaz yakında bir mantı sorusu aç herkes mantı yemeye başlar :D Mantı da candır :D
Hahaha inşallah herkes sever :D :D
Yine E hepsi dicem olmicak. En iyisi sarma sarsın savaşa ne gerek var. ya da o yanımda olsun ben kazanla sararım.😊😊
Evet olmayacak çünkü ben o şıkkı koymadım :D Net birinden birisi olmalı :D
Öyleyse yanında olursa her ikinizde bu savaşı sarma yiyerek kazanmış ve kutlamış olursunuz :D
Sarma sarsın :) kahraman olacam dite geberir gider bide otursun oturduğu yerde😂😂
hahaha mantıklısın evet savaşcam diye ölücek ne anlamı kalacak değil mi en iyisi sarma sarsın zeytinyağlı ohh mideler bayram etsin :D
Hahaha hasta olduğumda bir çorba yapsa kafi diyorsun değil mi :D Teşekkürler
sarma sarınca nolcak yani anlamadım? savaş çıkartması ne kadar sevdiğini ve kıskandığını anlatır. sarmayı ben de yaparım, o savaş çıkartsın :))
TAmam öyle olsun. D
Sarma sarsın, savaşmasını istemem başına bir şey gelir Allah korusun. Bu arada fenomenliğin hayırlı olsun:)
Hahaha savaş yok ölüm yok belki savaşta kafasına ok fırlatırlar hiç gerek yok böyle şeylere en iyisi sarma sarması karın doyurucu olur :) Teşekkürler
Savaşmasi sevissin😂
Şaka tabi ki savaşa karsiyim. Sarmayi ben sararim o yaninda salata yapsin kâfi☺
Hahaha :D
Tamam olur :)
Sarma sarsın ne savaşı😂😂hayatımızda yeterince gerginlik var zaten bir de bu eklenmesin😂 savaşa hayır!!
hahahaa miden mantığını ele mi geçiriyor yoksa :D Anladım ortalık daha fazla karışmasın ama yaprakların içine pirinç karışsın diyorsun peki :D Savaşa ölüm :D :D
Tamam direkt mutluluk hormonu salgılayan sarmalara hücum :D
İkisinide yapmam. Sarmayı anama sardırırım. Savaşı ise Amerikalılar başlatsın. Her işin bir uzmanı var değil mi
Evet hocam akıllılık yapıyorsun :D
Sarması da savaşı da kendine kalsın beni sevsin yeter
Helal be 🙏
Helal be :)
Hatun için savaş çıkartılmaz. Çünkü kadın yine istediğini seçer. Savaşın galibini değil :)
Evet hocam truvada da helen demişti ben savaşçı istemiyorum ben sevilecek erkek istiyorum :D Sevdiğim erkeği istiyorum :D
Ben politik yaklaşırım bu duruma ama bunu yapmadım net cevaplar geliyor böylelikli.)
Sevdiği kız için savaş başlatan sarmayı sa sarar herşeyi yapar
Kesinlikle yapar :)
Sarma saralım, tadımız kaçmasın. Bir sefer en az 5 yıl sürer.
Evet hocam karın doyurucu etkinlik her zaman daha çekici :D
Sarma saran erkeğe ay çok tatlı dersin, senin için savaşan erkeğe canım ya nasılda sahip çıkıyor dersin. Evde seninle sarma sarıp dılarda senin için savaşa erkeğe canını verirsin, onu bulursan kaçırma al 😂😂
Birinin sizi sevdiğine inanmanız için başkalarının ölmesi veya illa somut bir gerçek mi önünüze konması gerekiyor karşımızdaki insanın sevgisine güvenemeyecek kadar aciz miyiz? Sevgi güvenmek saygı duymak inanmaktır. Koşulsuz şartsız sırtınızı yaslayamadığınız sadece fiziğini parasını sizin için yaptıklarını sevdiğiniz insanlarla yaşadığınız şey sadece bir hiç...
Sitenin adı KizlarSoruyor ya erkekleri de hanım köylü yapacaksınız bu gidişle
Yemek yapan erkek tamam da sarma saran nedir 😂 aşçı 👨🍳 olunsa hadi neyse bir nevi mesleğimi icra ediyorum der yırtarsın 😂
Ben bile parmak kalınlığında sarma sarabiliyorum. Sarma sarma aparatları var artık hem elle hazırlamak da biraz zahmetli olsa da yine çok zor birşey değil. Şahsen ne sevdiğim için sarma sararım ne de savaşırım. Keşke 3. bir şık koysaydın
Reis o zman sen sevmiyosun ki sevdigin bu ikisinden birini yapman gerekirse hangisini yaparsin diyo oyle dusun bir .
@blacktigger Fakat sevgi iki kişiliktir benim seviyor olmam birşey değiştirmiyor karşılıklı bir sevgi söz konusu değilse savaşmam sarma da sarmam ki hoş karşılıklı olsa da kiminle savaşayım ki niçin savaşayım sarma sarma konusunda da sevdiğim kız için de sarma sarma gereği duymuyorum bu sevmediğimi göstermez. Ki benim anlamadığım sevdiğim kişiye karşı beslediğim sevgi neden bir sarma veya savaş başlatma olarak nitelendirilip sınırladırılsın ki ben buna hiç anlam veremiyorum
ikiside iyi ama savas cikarsa iyi olur sarma sarsa güzel vakit geciririz 😊🙄
Tamam ikisi de olur :D
Sevdiği kız için sarma sarmak ya da savaş başlatmadan önce herşey yerinde güzeldir Kadınları ALLAH ın emaneti bilip ona göre muhafaza etmeniz kafidir ne savaş çıkarmana nede sarma sarmana gerek kalmaz
Savaş kötü, insanın huzurunu kaçırır. Can ciğer kuzu sarması daha iyi😀😀
Hahaha evet kesinlikle söylediğin gibi olsun :D
ıkısıde.. benım zaten bır sarma hayalım var valla:)
Ahaha inşallah hocam sararsın dolmaları :D
nasip bakalım:)
Bakalım hocam :)
Sarma sarsın savaşı zaten yapar önemli olan sarmayı yapacak kadar yürekli olması 😂😂😝
Helal be işte bu aradığım yorumdu :D
Hahahahh 😂
Sarma saran erkekler yapın da yiyelim aşık olun uleyn :D
😂😂😂
ne gerek var ki bunlara, evde otursun sevsin yeter.
Tamam :D
Tabii ki sarma saran. Eli lezzetlidir umarım yoksa zehirlenir ölürüm. :))😜
Tercihini yaptın bu karar seninde mesuliyet kesinlikle sende olacak :P :D
Ben de olsun önemli değil.
Peki tamam öyleyse bakalım ne kadar marifetli olacak seninki :D
Erkekler et yemeklerini güzel yapıyor da ben de et sevmem.😂
Sana ege yöresinden bir cengaver yürekli, eli hamaratlı biri lazım :D
Erkekler etobur oldukları için et yemeklerinde usta olmaları doğaldır :D
E yani savaş başlatıp sonrasında barışı getiren erkek makbuldür😃
Hahaha evet bunu yapabilirse tabi savaş alanında ölme riski de var :D
Cengaverler ve askeri dehaya sahip olanlar savaş meydanında ölmez 😏 😎
Hahaha haklısın seninki de ölmez öyleyse :D
2 uç nokta olmuş bu müdür. Ben en iyisi savaş başlatayım. Zulüm edenleri mızraktan geçirmek lazım.
Evet hocam biri seçilmeli bugünlük böyle olsun :D
Evet hepsini öldür hocam :)
savaşa karşıyım her zaman, kimseyi dövmesin, kimseyi üzmesin. yaprak sarması daha huzurlu
Mantıklı ve güzel bir tercih oldu :)
Sarma sarsın 😃 hatta bugun annemle bunu konusuyorduk. Cok beklersin dedi :/
Hahaha annen haklı :D
Ben de beklerim o zaman napiyim :/ cok buyuk beklentilerim var. Olmazsa cok uzulurum :(
Zaten siz kızların istediği özellikleri karşılayacak bir erkek yok 5 erkek bir araya gelsek ancak ideal bir erkek oluyoruz şu beklentileri azaldın biraz :D
Niye ya cok buyuk aman aman seyler istemiyoruz.
Ne istiyorsun peki :D
Mutfak işi, temizlik işi, anlayis, gelisim ve degisime acik, ozu sozu bir, sinirlenmeyen her zaman alttan alan bir eş 😃
Sinirlenmemesini anlarım da her zaman alttan alma işi pek hoş olmadı böyle bir erkek yok :D
Diğerleri olabilir lakin çalışıyor ise ki öyle olacak temizlik işine karışmaz :D Mutfağa girebilir gelişim ve değişim her zaman olmalı iki taraf için de bu geçerli :D
Valla ben anlamam 😂 ben calismiyorsam mutfak, temizlik beklentim olmaz zaten ama calisiyorsam bu beklentilerim var. Her zaman da alttan alacak, nazimi da çekecek :( banane
Şu an da aç olduğum için sarma aslında hertürlü sarma bana sarma yapin lan acim acc sabahtan beri bir şey yemedim ve soruya gel tabi ki de SARMAAAAAAAA
Bıktım şu barış arduçtan yanındaki de anca Türkiye gibi ülkelerde giderdi.
Hocam başka erkek güzel saramıyordu bu en iyisi ahah :D
Ben sarma da sardım, börek de yaptım bir halta yaramadı. O yüzden erkeklere sesleniyorum; mutfağın yanından bile geçmeyin, öküz olun. Çünkü kızlar öküz seviyor.
Önce bunların hepsini hakedecek kadar özel ve eşdeğer kıymet veren kız bulmak lazım. Sonrası kolay
Tamam inşallah hocam :)
sevdimi adam gibi seven bulalımda gerisi olur nasılsa
Evet kesinlikle :)
Sarma sarmasını beceremeyen bayanlar varken erkek nasil sarsin😁
Sevdiğim erkek benim için savas açarsa, bu onu tehlikeye sokar. Onu kaybedebilirim bile! Kimse sevdiğini tehlikeye sokmak istemez.
Bence candan otedir sevdiğine elleriyle sarma sarmış
Bence de :D
'sevdiği kız için' ile başlayan cumleler neden sacma geliyor acaba bana
Savaş mı? Kan mı akıtmak hoşunuza gidiyor sizin. Oyun oynamaktan beyniniz sulanmış hepinizin.
Ben sarma diyorum tabikide.
Benim için kan dökmesini istemem.
Kısaca bütün insanlar sevdiği için savaşırlar. Özellikle erkekler koruyucu olmalıdır. Her sevenin erkek sevdiğini korunmalıdır.
Benim düşüncem bir erkek sarmada sarmalı savaşta başlatmalı ama yerinde ve zamanında bir erkek hem bir kedi gibi hemde tek kişilik ordu gibi olmalı
Bu yaştan sonra ne savaşı mk. Birlikte olmak istiyorsa zaten yanımda olur. Yanımdaysa da sarma yemeğe hak kazanan kişi :)
sevdigi kiz icin her seyi goze alan her seyi yapabilen bir erkek daha iyidir
savasta olur acilirda sevdigin soz konusu ise.
Not war ✌🏼
Birlikte sardik cokta guzel yedik. sarma saran sevgilim 😀😀😀 okuzde azcik savasa da gider bu. ikiside yani 😀😀
Sarma saran erkek merhametlidir güzel sever korur sahiplenir :) savaşta çıkarır ama senin kılına zarar gelsin istemez. Savaş çıkaran erkek hırçındır yarın seni de döver :/
@sevenadamgibi hangisini seçerse o olsun..😂 savaşır mı sarma mı sarar o karar versin..
Peki tamam :D
Her ikisi diyorum ben 😉
@SevenAdamGibi 😍😍
Bir erkek sarma sariyorsa zaten beni elde etmenin yolunu bulmustur benim kalbe giden yoldan sarma geçiyor
İkisi de değil ne lan bu biz malmıyız güzel güzel sevişir gideriz
Sarma sarsın ya savasırken canı yansın ıstemem ben onun yerıne savasırım 😂
Yeri gelir savaşırız yeri gelir sararız aşkta sınır yok bizde 😉
Benim için savaş başlatmayı göze alan sarma da sarar 😉 o yüzden savaş başlatan
Birlikte sakin bir hayat geçirmek varken ne gerek var gürültüye.
Sarma saran dan her is elinden gelir savasmak ta dogasinda zaten candir o erkek eger varsa d
Her an her yerden karşına çıkabilir hazırlıklı olmalısın :D
Savaş ve dolma alakasını anlamadım savaş başlatmak derken?
erkek milleti sevmek ne bilmedigi icin pekte ugrascaklarini sanmiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar