Sevgilisinin bir dediğini iki etmeyen erkek; kılıbık mıdır, yoksa aşık mıdır?

Kız olsun erkek olsun, bir insanın her dediği olursa o iş bir yerden sonra sıkar, monotonlaşır. Hayatı canlı kılan zorlukların başında gelir her dediğinin yapılması.. Peki erkek bir kadının her dediğini yapıyorsa; kılıbık mıdır, yoksa aşktan gözü mü dönmüştür?
Sevgilisinin bir dediğini iki etmeyen erkek; kılıbık mıdır, yoksa aşık mıdır?
Sevgilisinin bir dediğini iki etmeyen erkek; kılıbık mıdır, yoksa aşık mıdır?
Cevapla