AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
119Cevap
Ben de ona harcadığım her saniye için kendimden özür dilerdim sanıyorum. :):
Pardon elim kaydı aldattım beni affet der gibi affı yok
Allah cezanı versin deyip kalp krizi geçiririm sanırım
Bende acil müdahalede bulunurum 😎😅
"O zaman bende senden defalarca kez özür dilerim, hoşçakal" falan yazardım heralde djdjdjdj
Bende özür dilerim aldatilabilecek kadar güvendiysem yazar yollar engeli yapistiririm
İkisinide hayatlarının sonuna kadar açlık ve sefalete düşmeleri için her yolu denerdim
Canin cehenneme derim herhalde başka ne diyecegim
Önce bir anlık şok. Sonra bas tekmeyi. Valla kuracağın cümleleri bile haketmiyor. Ben böyle yaptım.
Bir daha olmasın der ona aldatmanın alasını yaşatırdım
Aslında çoktandır bunu ben sana söyleyecektim, ben özür dilerim seni aldattığım için :)
Ne demk canm asil bn ozur dilerim senin gibi hayvana aldandgm icin
Ben atmıştım sonra da daha güvenemem dedi yak bir cigara aga dedim kendi kendime ksjsjsjsjsjs
Şerefsiz olduğunu bilmiyordum derdim sonra engellerdim
Aradığın kişiye ulaşılamıyor diye mesaj atarım not karaktersiz basit müsvetteler ile iletişimi kapatılmıştır diye de ibare bırakırım
"Özüre gerek yok, ben senden önce aldatmıştım" dersen güzel bir aksiyon olur
Benim basima gelmişti ben böyle bir serefsizim özür dilerim yazmıştı bdjjdj
bir insanın aldattığını anlamayacak kadar malım
Bende seni aldattığım için özür dilerim aşkım derdim 😎
Evine gider ailesine rezil ederim işte böyle şerefsiz bir oğlunuz var der tokat atar çekip giderim
Hani kadınların en çok önem verdiği şey dürüstlüktü , en sevmedikleri şey yalandı. Demek ki bu söz de yalanmış. Demek ki itiraf etmek dürüstlük değil , beyinsizlik oluyormuş.
Sevgilim olmadığı için yalnış geldi diye düşünürdüm
yazık kız nasıl üzüldüm şimdi
@exen_06 ben de :D
beraber üzülmeye ne dersin ozaman :)
@exen_06 istemez
ozaman benı bırak git ben tek basıma uzulmeye devam edıcem senın adına
@exen_06 çok yardımseversin
hep bundan kaybedıyorum zaten ama hala yapıyorum
@exen_06 (: (:
pek ıyı bı huy degıl galıba
@exen_06 bilmem. Angaradan mı
angara malesef ya sen?
@exen_06 diyıl
boyle burdan taksıt taksıt mı konusup herkesın bızı tanımasınımı ıstıcez yoksa özelden konusmaya mı baslasak daha ıyı sence?
@exen_06 tanısınlar bili olmaz :D
Bişi
pekı madem bışey olmaz neden gızlısın , kullanıcı adın ne?
@exen_06 canım öyle istedi.
hımm anlıyorum canım , kızsal köşeye sıkışma durumları
@exen_06 hıhı. Aynen öyle
sıradan ama sempatik :D
Sıradan değil, sempatik hiç değil
asabımıyız?
Anarşik anarşik
ooowww evlerden ırak en beteri vışşş
:))
ee artık benden hoşlanıyorsun galiba
@exen_06 yaa bayıldım :P
gülmenden hoşalnadığını dil çıkarmandan da bayıldıgını anlamamak aptallık olurdu zaten.
e kızlar kendılerını güldüren erkeklerden hoşlanırmış lafı boş değil
Laflara bak laflara
bunlar önsöz de yazılı sıradan şeyler , özel ve daha fazla sözler için sayfa safya okuman lazım
Ben okumayı sevmiyorum
senın ıcın tanıtım fılmıde yaptım ızleyebılırsın begenırsen fragmandan sonra fılmı beraber ızlerız
Film izlemek de sıkıcı
e ama hayatımız bı fılm degılmı , hem romantık bı fılm olabılır belkı bızımkı bence bir dene.
yenılıklere acık ol. sonra keşke deme
Sanaldan romantiklik inandırıcı gelmiyor.
bir başlangıç diyelim , yoksa sanaldan benımde tarzım degıl
No no no. Teşekkür ederim.
kısa sürede yabancı dil eğitimi bile kazandırdım sana. daha gerisini sen düşün
Nasıl olacak o?
yasayarak öğrenerek görerek tadarak dokunarak bilerek kısaca duygularınla
Duygu ile değil pratikle öğrenilir yabancı dil
bazı seyler duygularla ogrenılır , bı bebegın annesınden ogrendıgı seyler gıbı. cocuk agu der ama anne onun ne ıhtıyacı oldugunu bılır. bence sabıt dusunme
ee noldu sustun?
Nedense aldatanlar özür yerine pişkin gibi davranırlar
En azından ikisine birer kez kürekle vururum , sonra bir daha bakmam yüzüne.
tebrik eder ve geri kalan hayatında başarılarının devamını dilerdim
Alınabilecek en ağır mesajdır bir erkek için, bu mesajı atan herşeye hazırlıklı olmalı...
Cevap vermem. O andan itibaren de konuşmam. Tek kelime dahi etmem 😡
Seninde onunda allah belasini versin yazdigim son sey olur
Senden önce biri daha öyle demişti sıra sende demek :)
Odesiriz ☺ derim şaka bir yana çok kötü bir durum...
Niye cevap yazayım engellerim.
Ben affetmiştim yine aldatıldım sonra.
benim sevdiğimde beni bekleme diyene şans verdi onunda sonu terkedilmek olacak işte ama akıllandıramadım.
Bende ozur dilerim derim. kudursun kopek.
waooww etkıleyıcı bu zekıce
Allah uzun ömür versin. 😂
Ne cevap vericem bir daha muhatap olmam
Cevap bile vermezdim sanirim engellerdim.
Koşa koşa boynuna sarilcak değilim herhalde
Yanlış numara kardeşim derdim
Hiç bişi engeli yerdi
Cevap bile vermezdim.
Allahından bul derim silerim
Bir daha ulaşamaz hiç bir yerden
Hayal edemedim şu an..
Her zmnki eşek şakalarin dimi? yazarim:/
Ölüden göt beklemiş olur başka birşey değil
"Ben de aynı şekilde" yazardım.
Kabul ettim güle güle😌
Sen yasiyomusun?
Bende özür dilerim derdim
Hiç bir şekilde cevap vermem engeli basarim
"Kardeş yanlış numara" derim:)
Cevap vermem hayatımdan çıkarırım
sen bir gelsene yanıma derdim:)
Pardon tanıyamadım kimsiniz?
Hayat bağım tamamen kopar
"Bende seni aldattigim icin ozur dilerim" Yazardim
Allah uzun ömür versin bea: )
ben seni aldattığım için özür dilemiyorum de.
Düşünmek bile istemiyorum -.-'
Allah uzun ömür versin yazardım
Allah bel@nı versin yazacaktım site çevirmiş
Site resmen maytap geçiyor yazılarla 😂😂
Haklısın 😂
iyi bok yedin der siler engellerim
öyle bir mesaş olmaz kimse de atmaz :)