Eşimle kavga ettik ağır sözler söyledi şimdi mesaj atmış ne yapıyon diye ne yazmalıyım sizce?

Lan dedi, uzak dur benden gözüm görmesin srni sen kimsinki bencilin tekisin dedi çok zoruma gitti
Eşimle kavga ettik ağır sözler söyledi şimdi mesaj atmış ne yapıyon diye ne yazmalıyım sizce?
Cevapla