Sevgilimle kavgalıyız. Onu sinir edecek şeyler söyledim ama o bana küfürlü konuştu. Onun yazmasını mı beklemeliyim?

Küfür eden bir insan. Ve ben artık tahammül edemiyorum. Kavga ettik. Sktr gt, ebenn *mı gibi şeylerr söyledi. Beş gündür de konuşmuyoruz. Ne o yazdı ne ben. Ve ciddi düşündüğüm bir insan. Ama bakıyorum da böyle konuşan biriyle ciddi düşünmek ne kadar mantıklı... Sizce ne yapayım? Bekleyeyim mi?
Sevgilimle kavgalıyız. Onu sinir edecek şeyler söyledim ama o bana küfürlü konuştu. Onun yazmasını mı beklemeliyim?
Cevapla