Sevgilimle ayrıldık birbirimizi seviyoruz ama napcam lütfen bakar mısınız?

Şimdi biz çok kavga ediyorduk bende bir davranışından şikayetçiydim onu kızdırıcak bir şey olduğu zaman beni dinlemiyordu bile hemen telefonla konuşuyosak yüzüme kapatıyordu berabersek gidelim falan diyordu bende en sonunda ayrılalım dedim bundan önce bir çok kez başka sebepler yüzünden ayrılma konusu açılmıştı bu bizim son şansımız olsun demiştik önceden ayrılma konusu açıldığında da ben açsam bile hemen vazgeçip özür dilerim açmamalıydım falan diyordum böyle benim sayemde barışıyorduk ama bu sefer böyle yapmadım beni sevdiğini biliyorum ikimizde aynı olan bileklik vardı hala takıyormuş ama yazmıyor ayrıldığımız günden beri sosyal medyalarada girmedi ve ayrılma meselesini açmama da hep sinir oluyordu ona göre hiç o konu açılmamalı ama ben böyle yapmasına dayanamamıştım sizce yazıcak mı 3 gün oldu ayrılalı ve ilk sevgilisiyim ne yapacağını mı bilmiyor acaba
Sevgilimle ayrıldık birbirimizi seviyoruz ama napcam lütfen bakar mısınız?
Cevapla