Kavga ilişkinin tuzu biberi midir, yoksa bir ilişki kavgasız mı olmalıdır?

Tabii şiddetten bahsetmiyorum. Hiçbir şekilde tartışmaya gelemeyen bir erkek arkadaşım vardı. Tartışılacak bir konu olduğunda susardı. Beni rahatsız ederdi bu, çünkü bir şekilde tartışmak gerekiyor ki çözümlensin. Ah canım vah canım tamam canım'larla ilişki yürümüyor sanki :)
Kavga ilişkinin tuzu biberi midir, yoksa bir ilişki kavgasız mı olmalıdır?
Kavga ilişkinin tuzu biberi midir, yoksa bir ilişki kavgasız mı olmalıdır?
Cevapla