Sınıfta hoşlandığım kızla hiç konuşmuşluğumuz yok, nasıl sanimiyet kurmalıyım?

Arkadaşlar, ben üniversite 1. sınıfta okuyorum. Okul 18 Eylül de açılmıştı. Kizla sınıfta Ekim ayından beri birbirimize bakarken yakalıyoruz ama hiç konuşmuluğumuz yok sohbet olarak. Sadece bir kere yanına oturmuştum, kalem istemiştim, bir şey sormuşluğum var ama konuşmuşluğumuz yok çünkü acaba konuşmaya çalışsam onun nasıl tepki vereceğini bilmiyorum ama Ekim ayında onun yanına oturmuştum bir derslik. Ondan beridir bir çekim başladı sadece bakıyoruz birbirimize. Bir şey yapmamız lazım lütfen yardım edin?
Sınıfta hoşlandığım kızla hiç konuşmuşluğumuz yok, nasıl sanimiyet kurmalıyım?
Cevapla