Sevdiğim kızla aynı sınıftayız ona açılamıyorum ne yapmalıyım?

şimdi 11. sınıfa geçtik 9. sınıftayken pek hoşlanmıyodum ama 10. sınıfın başından beri deli gibi seviyorum.
Ama aynı sınıfta olduğumuz için kanka gibiyiz O'na karşı sevgimi hissettirmeye çalışıyorum ama o hala beni arkadaşı olarak görüyor lütfen yardım edin :((
Sevdiğim kızla aynı sınıftayız ona açılamıyorum ne yapmalıyım?
Cevapla