İlk öncelikle burayı takip ediyordum ama bir türlü üye olma fırsatı olmamıştı bugüne kısmet oldu.
Evet arkadaşlar sene başından belli kızla aynı sınıftayız ve sınıfta tek konuşmadığım sohbetim olmadığı kişide aynı kişi, daha önceden de sevdiğim iki kişi olmuştu ve çekindiğim için hiç konuşmadan facebook üzerinden mesaj atmıştım ve tabiki de reddetmişti yani hiç kimseye açılmadım şimdiye kadar ondan dolayıda biraz çekiniyorum bu işlere biraz yabancıyım, hiç konuşmadan gidip açılmayıda bilmiyorum uygun görmüyorum.
Bana karşı tavrına gelirsek sürekli göz göze geliyoruz ama utangaç olduğum için gözlerimi sürekli kaçırıyorum.
Ve bundan sonra ne yapabileceğimi ne yapacağımı karar veremiyorum yardımlarınızı bekliyorum ve herkese şimdiden teşekkürler.
Evet arkadaşlar sene başından belli kızla aynı sınıftayız ve sınıfta tek konuşmadığım sohbetim olmadığı kişide aynı kişi, daha önceden de sevdiğim iki kişi olmuştu ve çekindiğim için hiç konuşmadan facebook üzerinden mesaj atmıştım ve tabiki de reddetmişti yani hiç kimseye açılmadım şimdiye kadar ondan dolayıda biraz çekiniyorum bu işlere biraz yabancıyım, hiç konuşmadan gidip açılmayıda bilmiyorum uygun görmüyorum.
Bana karşı tavrına gelirsek sürekli göz göze geliyoruz ama utangaç olduğum için gözlerimi sürekli kaçırıyorum.
Ve bundan sonra ne yapabileceğimi ne yapacağımı karar veremiyorum yardımlarınızı bekliyorum ve herkese şimdiden teşekkürler.
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer
En İyi Cevaplar