Kızla aynı sınıftayız, kızdan hoşlanıyorum ama daha hiç konuşmadım yardımlarınızı bekliyorum?

İlk öncelikle burayı takip ediyordum ama bir türlü üye olma fırsatı olmamıştı bugüne kısmet oldu.

Evet arkadaşlar sene başından belli kızla aynı sınıftayız ve sınıfta tek konuşmadığım sohbetim olmadığı kişide aynı kişi, daha önceden de sevdiğim iki kişi olmuştu ve çekindiğim için hiç konuşmadan facebook üzerinden mesaj atmıştım ve tabiki de reddetmişti yani hiç kimseye açılmadım şimdiye kadar ondan dolayıda biraz çekiniyorum bu işlere biraz yabancıyım, hiç konuşmadan gidip açılmayıda bilmiyorum uygun görmüyorum.
Bana karşı tavrına gelirsek sürekli göz göze geliyoruz ama utangaç olduğum için gözlerimi sürekli kaçırıyorum.
Ve bundan sonra ne yapabileceğimi ne yapacağımı karar veremiyorum yardımlarınızı bekliyorum ve herkese şimdiden teşekkürler.
Kızla aynı sınıftayız, kızdan hoşlanıyorum ama daha hiç konuşmadım yardımlarınızı bekliyorum?
Cevapla