Kızlar, "Benim ki bir tek sana kalkıyor "dedi. Anlamanız için hepsini okumanız lazım , lütfen. Ne yapmalıyım?

Başlık kalp ben kmdlssnsmsğsmss
• Ben troll amaçlı bir çocukla konuşuyordum
• Bu çocukla kimyamız uydu iyi anlaştık
• Çocuk bana sürekli 'seni gerçekten seviyorum sana bağlandım seni istiyorum seni özledim' falan diyordu
• Bana beni istediğini falan da diyordu sürekli ben reddediyordum tabii ki
• Bugün yine "Seni istiyorum seni seviyorum benim ki bir tek sana kalkıyor (gülerek!)
Dokunamıyorum bari fotoğraflarla beni rahatlat falan deyince ben biraz sert çıkıştım
•En son beni anlamıyorsun ben seni seviyorum bir daha senden birşey isteyenin Allah belasını versin iyi günler işim var dedi bende görüldü attım.

Ne sizce bu çocuğun amacı? Konuşmaya devam etmeli miyim? İyi birisi aslında güzel güzel konuşabiliyoruz ama konuyu genelde böyle şeylere getiriyor..
Güncellemeler
+1 yıl
Cevabı çok açık olan bir soruyu sormam..
Kızlar, "Benim ki bir tek sana kalkıyor "dedi. Anlamanız için hepsini okumanız lazım , lütfen. Ne yapmalıyım?
Cevapla