Ne yapılmalı! Kızlar soruyor tayfa çok cevap bekliyorumm. Uzun demeyin okuyun film gibi anlattım?

  • Merhabalar ben bir kızdan hoşlandım. Kızda bana ilgi gösterir gibi oldu. Kızla telefonda biraz mesajlaştık arkadaş gibi daha sonra kıza whatsapp tan niyetimin ciddi olduğunu ve ailelerimizi görüştürelim dedim. Kızla hiç yüz yüze oturmadım. Daha sonra kız öyle bir şey düşünmediğini ve bu konu hakkında konuşmak istemediğini söyledi. Bende konuyu kapattım. Daha sonra kız benim evimin önünden geçmeye başladı. Arabasıyla benim evimin önünde bekledi. Ben yüz vermedim. Hatta ikimizde memuruz benim çalıştığım müdürlüğe geldi. Gitmedim yanına. Aradan 4-5 ay geçti. Bir oğlanı kendi arabası ile yaklaşık 100 km uzaklıktaki bir şehre giderken gördüm. Baş başa. Ve bundan sonra 3-4 defa daha gördüm aynı oğlanla. Ve bu olaydan sonra 2 ay oğlanla sevgili olduğunu daha sonra ayrıldığını duydum. Kız akıllı uyanık birisi bu arada. Abdestli namazlı babası imam. Umreye gitmiş. kızı biraz anlatırsam;Tesettürlü, konuşması falan yerinde yani oturaklı birisi diyim. Kızın aynı binada oturan başka bir kız bana yemek yemeye gidelim dedi. Bende kabul ettim gittim binanın önüne kızı almaya daha sonra bi baktım bu da arabasıyla karşıma durdu. Binaya girerken benim yemek yiyeceğim kızla sohbet etti sertçe kafasıyla benim arabayı gösterdi sonra evine gitti bende o kızla yemek yemeye başka bir ilçeye gittim. İşte neyse geçenlerde baktım yine benim evin oralarda geziyor. Neyse Yine başka bir ilçeye yemek yemeye gideyim dedim. Yolda giderken o aklıma geldi. Sanki oda o ilçeye gitmiş gibi. İlçeye bi girdim gideceğim lokantanın kapısında arabası. Ben şaşırdım acaba bi erkeklemi oturuyor diye merek ettim. Lokantaya girmedim. Tam kapısının önünden geri dönecektim baktımki bu kız arkadaşlarıyla çıkıyor. Benim arabayı gördü gözlerini açıp ağzı açık bir şekilde benim arabaya baktı. Bende devam ettim yemek yemeden döndüm. Devamı güncellemede. Daha sonra 1/2 gün sonra kafede arabasını gördüm. Girdim içeriye. Arkası dönük bir şekilde oturuyor. Karşısındada iki tane kız. Kızlar beni tanıyor sanki anlamadım ben ilk defa görüyorum onları. Benim kız arkasına dönüp dönüp iki defa baktı bana. Daha sonra 1-2 dakika geçmeden benim masamın yanından gözümün içine baka baka ciddi bir şekilde geçti masamın yanında üstüme düşecek sandım.5 dakika sonra geri geldi. Masasına oturdu ve kız arkadaşlarının benim hakkımda konuştuklarını duydum. Birbirimizi yakıştırıp yakıştırmadıklarını konuşuyor gibiydiler. Bazı kelimeleri duydum. Sonra 20 dk oturup gittiler. Devamı güncellemede
Ne yapılmalı! Kızlar soruyor tayfa çok cevap bekliyorumm. Uzun demeyin okuyun film gibi anlattım?
Cevapla