Çok samimi sohbetleriniz var ve gönlünüz kaydı diyelim. Açılmaya karar verdiniz, ''kusura bakma sevgilim var a aa hiç beklemezdim'' diye bir tepki aldınız. Ne söylerdiniz?
Kusura bakma sevgilim var diyerek sizi reddeden birine cevabınız ne olur?
Sevgilisi oldugunu bilmiyitsak o an ogrendiysek yeni tanistiginiz biri demektir bu kisi. Sevgilisi var ise benim o noktaya kadar gelmeme neden musade etmis. Sevgilisi oldugunu belli edebilir ya da sevgilisi olan kisinin biraz kendini geri planda tutmasi gerektigini herkesle yakinlasmamasi gerektigi bilirdi. Demekki oyun oynuyor diye dusunurum basarim kufru 😂😂
Bir kız vardı... böyle kaptırdım kendimi itiraf ettim. Sonra ded ki ben seni dedi arkadas olarak istiyorum dedi sasirdim dedi oyle yani dedi. Tamam dedim muhabbete devam ettik. Sonra ben baska kizla sevgili oldum kiz bana bir küstü bir daha konusmadı 😢😢😢😢😢😢
Sevgilisi var ve ben o kişiyle muhabbeti koyulaştırmışım ve hala bunu yapmaya devam ediyorum üstelik o kişiye cahil cesaretiyle açılıyorum :D yine üstüne o kişinin hayatında biri olup olmadığını bilmeden samimiyetin dozunu arttırıyorum bu durumda ne yaparım bu da benim karaktersizliğim der işime bakarım.
Tam olarak bu değil ama daha beterini yaşadım sanırım. günlerce konuştuk. tıpkı iki sevgili gibi, gecelerce dinledim onu. en sonunda bir gün sevgilisiyle fotoğraf attı işte. bitti zannederken birde takip etmeyi bıraktı işte bunun adı. Nefret, vazgeçiş ne dersen de emekler hep boş
Sevgilisi olduğunu , Gönlünün kaymasından sonrasına kadar öğrenememişsen bunda istemem yan cebime koy durumu hakim ☺️ Böylesi ile zaten hiç bir şekilde olmaz 🙏🏻
Önceden ben sevdiğim çocuğun yedi soyunu falan araştırdığımdan böyle bişey olması ihtimali yok olmadı sevgilisi olduğunu bildiğim ya da şüphelendiğim kızla arkadaş olurum şu an olduğu gibi ve eğer sevgililerse bir yolunu bulurdum ayırırız falan yani
Ben çok yakın arkadşaıma aşık olmuştm aslında en başında o bana takılıyodu hiç umursamıyodum sonra ilgisi galiba hoşuma gitmişti o olmayınca anlamıştm anlattım işte aa ben seni arkadaşım olarak görüyorum demişti bir şey diyemedm kendimden utanmıştım 😂
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(45 üstü)
+1 yıl
Bu kadar samimisin ama sevgilisi olduğunu bilmiyorsun. Demek ki bir kızla yetinmeyen birisi senide yedeğe felan aldığını düşünüyo belkide. Sende ona de ki keşke sevgilin olduğunu daha önce deseydin. Prensip olarak sevgilisi olanlarla sohbet etmiyorum ve sevgisili olanların başkalarıyla konuşmasına da karşıyım de.
Sevgilisi olduğu halde benimle konuşuyorsa bir şekilde çocuğun sevgilisini bulurdum konuşmaları kıza atardım sonuçta hemcinsim kandırılıp aldatilmasın dimi ya😂😂
O zaman sorarım sen sevgilin olduğu halde benimle neden samimi konuşma gereği duydun o kadar canım olamaz oyle konustugunda senin ona karsi birseyler hissedecegini bilir ya fazla cesaretli ya da şerefsiz oynuyor
Ben de bu ihtimali düşünerek hiçbir kızla iletişim kurmadım zaten... Berkecanlar her haltı yapıp yanlarına kâr kalır ben merhaba deyince sevgilisi ile birlikte gırtlağıma çökerler eee bu dünya güçlünün dünyası güce tapan bazı kadınlar sayesinde...
Hayal kırıklığına uğrar, özür dilerdim. Bende kendi hayatıma bakar, karşımdaki kişiyi rahatsız etmemeye çalışırdım. Bu durumu kendi iç dünyamda yaşarım. Karşımdaki kişiyi rahatsız etmeye gerek yok.
Pes etmezdim, belki ben onu sıktığım için öyle dedi filan.. yani bir takım şeyleri anladıktan sonra tabi ki zorlamazdım ama dediğim gibi irdelerdim birazcık :)
Emin ol bir kadına böyle bir cevap versen aa ne kadar dürüst deyip ve en güzel aşk zor olan mantığıyla daha da bağlanır.😁Ben sevgilim yokken hayır dedim 6 ay zor kurtuldum😊
Eğer sevgilisi varken benim ondan hoşlanmamı gerektirecek kadar benimle konuştuysa bu onun hatası. SEvgilisi varken karşı cinsle muhabbet bile etmemeli (Okul, sınıf arkadaşları hariç)
Sevgilik problem degil bence evli degil nisanli degil. Sevgili vaaaar sevgili var. Cok ciddiyse 1001 bahane bulur zaten. Farketmez derim ben. Kimse kusurabakmasin
Hiç başıma gelmedi Dürüstlüğünden dolayı tebrik ederdim Çünkü erkekler genelde yalancıdır ve fırsatları değerlendirir.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Si*ktir git oradan derdim. Hiç mi anlamadın birşey hissettiğimi derdim sen benimle egolarını mı tatmin etmeye çalışıyordun karaktersiz haysiyetsiz onursuz derdim
Üüüüuuuuuvvv Çok pis küfür ederim... Şaka şaka... bilemedim ama hiç denk gelmedim Ama bir keresinde kızım birine açılan arkadaşıma kız; git yoksa bağırırım demişti. Nekadar da acizce...
Sevgilim olsa da sevgilim var olmaz demek yerine hayir seninle alakali bir sey dusunmuyorun diyorum diger turlu sanki sevgilim olmasa hemen diyormusum gibi geliyo
En İyi Cevaplar