Ben aldatmam, aldatamam.
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
sevgilim olmadığı halde yapmadım gelecekteki eşimi aldatmış olmayayım diye. erasmus partilerinde gelmişti birkaç kız sürtünmüştü resmen, birşey yapmadım, biraz da şaşkındım tabi sessiz sakin bir insan olduğumdan, oha bana bile gelen oldu dedim.
ama bu zamanlarda kaliteli kız kalmadı. acaba yanlış mı yaptım diye düşünmüyor değilim. avrupaya bir daha mı gitsem ne yapsam.
Senin kendi doğruların yok mu? Kaliteli insan kalmadı diye kalitesizleşmen doğru mu
doğru değil tabi ki de. çevremde bakıyorum hep; akıllı iyi kızlar bile artık gününü gün ediyor, eğleniyor içiyor gece kulüplerine vs gidiyor. iyi erkekler varken sıkıcı bunlar deyip, kötülerin peşlerinden gidiyorlar. anlayamıyorum. ben de diyorum ki madem herkes hayatını yaşıyor, gününü gün ediyor, ben de gideyim artık kendi halimde, ne yapabiliyorsam yapayım.
Ben doğrularımı kimseye göre şekillendirmediğim için anlayamıyorum seni ne diyeyim
bilmiyorum ya doğru yanlış kalmadı gibi artık. herkesten herşey beklenir. bir de doğru olacaksın da nolacak. ben bu yaşıma kadar sap gibi kaldım işte. millet doğruluğuna bakmıyor. güzel misin paran var mı ona bakıyor. güzellik ve para artık dürüstlük ve anlayışın yerini almış. ben de son zamanlarda kendime bakmaya başladım, üstümü başımı düzelttim kilo verdim fit olmaya başladım, kadınlara yakın olacağım hobiler edindim. artık kime denk gelirsem çakacam. karanlık tarafa geçecem :D :D
I want you for the dark side :) Kendin bilirsin ne diyeyim
Tatava yapma
Mesele yakalanmak değil.
Beni sevip, değer veren kadına niçin böyle bir şey yapayım? Empati kurunca zaten yapmamam gerektiğini anlıyorum. Bunlardan ziyade kendime olan saygımı yitiremem. Eğer ki o saygımı kaybedersem ibneninn teki olurum.
Sevgilisini aldatan adam, sevgilisin başka erkeğin altında hayal etsin. :)
Aldatan çok fazla insan olduğuna göre? Empati yoksunu çok kişi var demektir
İlişkim bitmişse ve karşı taraf ayrılmıyorsa aldatırım
Çok aldattım hic yakalanmadim hâlâ da aldatırım 😍😘😘
Cevap
50Cevap
4 aydir her dokunusumda yorgunum uykum var bahanesi bitmiyo. Biktim yemin ederimm. Sonunda gercek birini bulsam affetmicem direk aldatacammm galibaa :(
Çocuk var mı?
Bre gafiller;
siz dünyayı karşınıza çıkan insanlardan mı
ibaret sanıyorsunuz?
ALLLAH görmeyecek mi?
Bende onu soruyorum
Ben de sana söylemedim.
Genel yazdım..
Hayır..
Onurum var, vicdanım var, bunlardan nasıl kaçabilirim ki?
Ayrıca, insanlar başkalarına yaşattıklarını er geç yaşarlar..
Aldatmak isteyen yakalanmadan her turlu yapar. Eger aklindan bile gecmisse yakalanmaya gerek yokki olay beyinde bitmis zaten
Yapıyorum ve hiç yakalanma riskim yok hemde ona yakın olan mesafelerdekiler ile yapıyorum 😎😎
Ben sevgilim olmadıgı halde öyle bişey yapmıyorum olsa da yapmazsdım heralde : :
kendisine yapılmasını istemediğin bir şeyi başkasına da yapmamalı insan..
Afedersiniz ama bel altı sevileceğine kalp sevilirse neden aldatırsın? 💎
Sia ✌
Imkani olan ve firsatini bulan kadin ya da erkek aldatir. Cok az istisna vardir.
İcinde oldugum iliskinin ciddiyetine bağlı.
Aldatirmiyim
Anasini bile si..
Kendime olan saygım bittikten sonra hepsinin öhöm öhöm.
Aldatmak, karşında ki insan ile alakalı bir durum değil. Kendi karakterin ya da karaktersizliğin ile alakalı bir durum. O yüzden hayır.
Ruhunun bekaretini bir kere kaybettiysen bedenini f*hişe olmaktan alamazsın..
Bu yapıyla alakalı bişey. aldatma dürtüsü olan insan yakalayıp affetsende uslanmaz bence
konu yakalanıp yakalanmamak değil empati ve vicdan...
Gidipte birini ayarlayim demem belki ama biride gelip is koyarsa kesinlikle yok demem
Evet bile diyen olmus vay be cok sasırdım cok kızlara güven olmazmıs bak bunu anldım gine
Evet diyen kız %15 erkek %33. Siz güvenmiyecekseniz biz napalım
felsefe yapma tamam
aldatmam sevmiyorsa evlisi isem boşanır sevgilim var ise ayrılır ondan sonra ne yaparsam yaparım
eğer aldatmazsan mutluluğunu es geçip kendini aldatmış olursun
Allah'a yakalanmıyor musunuz?
Konu bu değil
Neden konu o değil, yaradanın görmediği yer var mı?
Ben yine de beceremezdim bu işleri yapamam
Yakalanmamda aldatacam
Aldatamam karakterimde yok.
Bana göre değil, aksiyon olsun diye aldatmam
seviyorsam zaten niye aldatıyım
%75 aldatmam demiş, inandık mı :)
İstesem zaten yakalanmam ama hayır.
Hayır, aldatmanın koşulu yakalanmamak değildir.
Erkeklerin yüzde 38 i seninle aynı fikirde değil 😀
Onların ne düşündüğü de benim umrumda değil. :))
Hayır, vicdanımın beni her an izlemesi yeter...
Aldatan aldanır derler..
sevdiğim biri varken neden yapayım böyle bir şey
yaşım 31 karda yürü izini belli etme
Asla aldatmam benim için vicdan meselesi
Beni tutan yakalanma korkusu değilki
sevgilin ya da eşin var mı?
Yok
Dinsizin hakkından imansız gelir
Aldatırım.
Hayır önce kendime yakıştırmam
Aldattım
Aldatmak bu kadar kolay mı ya 🙂
O kadar yaygın ki artık
Ne yazık ki..
bir insan bunu nasıl yapar ya birde eşine
Ya ben ölürüm de yapamam
Ruhsuzluk
Kesinlikle öyle
Allah hepimizi korusun öyle şeylerden
Amin inşallah
Amin 🙂
Senin gibi düşüncede insan çok az
Millet sapıttı çünkü
Evet ne yazık ki bunlar aslında kıyamet alamet-i biliyor musun
Öyle
Allah korusun böyle şeylerden
Artık eşini paylaşanlar bile var ne yazık ki
Düzgün bir eş nasip eder inşallah allah bizlere
Aman evlerden ırak
Amin Amin
neden negerkçe ile olsun olmamalı
Aldattim ve yakalanmadim
ee neden bu soru o halde
Aldatıyorum, üzgünüm.
bilsekte sıkıntı olmuyor
Allah korkusu olan asla yapmaz böyle bşy.
Asla aldatmam
Ben aranıza yeni geldimm
Hayır.
Allah’ın görmediği yer yok
Allah nasip etmesin
aldatmam...
Insan tam sevilmeli
Aldatmam
hayir
hayır
Hayır
Asla
Gerek yok aldatmaya
hayır olmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar