Benle inatlaşmamasını ve sabırlı olmasını tavsiye ederim :|



deliliğime alışmalı, sabrımı son6na kadar kullanabılır cunku sınırı yok. haa bıde ilgiyi bol tutsun mumkunse
Ne gibi delilikler :|
aslında belkı cogu ınsana normal olan ona delılık gelıyo ondan oyle dedım. ya da kımsenın cesaret edemıyeceğı seyler dıyelım ustu kapalı
Peki :)
tesekkürler 😊
Rica ederim :)
Bu zamana kadar tavsiye vs bulunmadım. inat aslında bir ilişkide zor bir durum
Evet. Iliskiyi yıpratan en büyük etken.
Benden başkasını sevemezsin Bediaa.. Valla kıskanırım. Horozun gakmalar seni sonra ;)
Hic senden başkasını severmiyim ruknettinimm :|
Mümkünse neşeli olsunlar
Somurtkan şirin se :|
Ötede somurtsun benim de neşemi kaçırmasın :D
Sanki sen çok neselisin 😒😒
Altın vuruşum ben neşe dozunda :)
Ya tabi ne demezsin 😏
Ne demem?
altın vuruşmuş muş neşe dozunda :d
Evet benim itirazınız mı var küçük hanım?
var tabi :d
O zaman dilek istek kutusuna atınız biz size döneriz :D
Döncem diyonuz dönmüyonuz hic 😒
Dönüyoruz dönüyoruz sizi bir türlü tutturamıyoruz hanım efendi lütfen tekrar deneyiniz :D
Şikayet etcem ama sizi olmuyor böyle 😒
Ediniz efendim ediniz onlar da bir ara döner size :D
Dönenler hep bana mi denk gelmek zorunda 😒
Semazen seviyorsan demek ki :D
Demek ki :|
En çok bana EİG vereceksinizzz :D Teşekkürler pattis.
Olduu başka işim yok😒 rica pattis :|
Cevap
19Cevap
beni yaşayacak zaten böyle tavsiye ile olacak iş değil bu
farzet ki tavsiye istedi?
anlayışlı olsun beni anlasın bana yakın olsun dokunsun bana...
hmm peki.
yanii böyleee sen olmasanda olur tavsiyelerinden yana olmam
Beni iyi anlamadan sevme derim... Toplumsal genel standartlara uymayan birisiyim sonuçta
Biliyoss ;)
Niye kaciyomusuz :|
Arizaliysa ayar verir tamir ederiz :|
Hastasın sen 😒
Oyum sana :|
Bişey ifade etmiyor seviyorum sadece kullanmayı :|
alla alla nerem anormalmiş :d
iletirim tebriklerini :d
Yalan söylemekten kaçınmalı ve fevri davranmamılısın
Yalani bende sevmem
Kimse sevmez aslında
Doğru
naz yapıyorum derken kendinden soğutma, güler yüzlü ol somurtma ve hiç bişeyi zamana bırakma
Hmm..
Sadece kendisi olmasini ve ne olursa olsun yalan söylemesisini güven bitimi devami olmaz
Hiçbir tavsiyede bulunmam. Kendi çözsün görsün, değişken ruh halime denk gelebilir.
Dürüst ve adil olmaya kendini alıştırmalı..
Aksi takdirde çok çabuk gözden düşer..
Önce babama bir danışsın :)))
Aboww işi var desene :))
Sence baban ne der peki :))
Sen babani referans gösterme bence :))
Yanmaya hazır ol evlat :D
Evlat mi :))
Evet önemli olan nasıl başladığın değil ne şekilde sonlandırdığındır ben de evlatla başlarım Kainatım ile bitiririm :D
İlgili, sabırlı ve yalansiz olsun lütfen 😏
Olarr 😏
Umarım denk gelir :/
Yalan söylememesini ve inatlaşmamasini
Inatciysa :|
İnada inat gidilmez... iki instci karşılıklı cozum yolu bulmalıdır kendi aralarında... iki tarafta dediğim dedik olamaz... yoksa anlaşmazlık çıkar ve iki inatci insanda alttan alma eğilimi göstermez...
O zamam sende inatcisin biraz?
Ben inatcinin önde gideniyim ki... 🗣🗣... ama karşılıklı inada binince bir durum ortak karara varmak icin uğraşırım...
Bende inatciyim ama hicc orta yol bulamam valla :|
Bende genelde bulamıyorum... inada inat gidiyorlar oyle olunca da eni sonu pes ediyorlar... bir ikizlerle uğraşmak kolay degil... inada inat karşımda ki fittiriyor...
Ohaa ikizlermisin sende 😳
Aynen ve yükselenimde İkizler...
Bizi sevmiyorlar biliyosun dimi :/ çok dengesizmisiz :/
Biliyorum... Sevmesinler kendiizi zorla sevdircek değiliz... bizi tanıyanlar nasıl olduğumuzu bilir tanımayanlara da kendimizi izah etmemize gerek yok... Dengesizmişiz öyle söylüyorlar ama biz dengesiz değiliz sadece bize nasıl davranılırsa aynı şekilde geri dönüşünü yapıyoruz ve sadece anlık duygu değişimlerimiz var o kadar... Bence dengesiziz diye düşünmeleri bizi çözemediklerindendir ve biliyorsun ki insanlar çözemediklerinden korkar... Ayrıca bizim için riyâkarda derler...
Hihh sevmezlerse sevmesinler bee 😏
Aynen... Sevmezlerse sevmesinler... kendi kayıpları bizim bir kaybımız yok... :) :)
Hicc 😏
Senin canın bir şeylere mi sıkkın? ...
Yoo neden ki?
Bilmem öyle bir halin var gibi de yorumlardan... Senin yorumlarında genelde bu kadar kısa ve keskin cevaplar denk gelmedi de...
Yorgun ve hastayim. Ondandır.
hmmm... geçmiş olsun o zaman...
kendine dikkat et...
Sagolasin sende :)
anında engellenebilirler veya anında terkedilebilirler
Beni boğma ama aradada gıdıkla:/
Gidi gidi gidi :/
bana görede fazla naz aşık usandırır :D
Nax etmiycek diyon yani :))
nax etsin ama kararında olsun
Nazdi o ama bozuntuya vermemissin :|
sana muhalefet olmak içgüdülerim var şuursuzca :D
Başlarım senin şuursuzluguna :))
hahahah
nerelerdesin
Buralardayim :|
sorun yok muhalefet olamayom
Hastayim tadım yok pek ondan boş geçiyorum bu aralar :/
geçmiş olsun.. umarım öenmli bişey değildir
Yok önemli degil grip olmuşum :/
geçmiş olsun tekrardan ilaç içsen 1 hafta içmezsen 7 günde iyileşiyorsun
Ayni sey farkında misin :)))
yok değilim hocam :))
Ikisinde de 1 hafta mühlet var :))
evet her halükarda 1 hafta da geçiyor diye latife ettim
tavşan da çok tatlı
O zaman kaldi 2 gun :/
Evet amcasi cok tatli dimi :|
evet özellikle pufudik totosu :D
Isırmalık 😁😁
büyük bir merakla sen yazdığıma istinaden' aynı annesi gibi amcası ' diyeceğini beklerdim
Annesini tanımıyorum ki 😒
Tuhh hayal kırıklığına ugrattim seni :|
evet çok büyük bir hayal kırıklığına uğrattın zira öyküde geçen anne sen oluyordun :)
Iyiki de uğratmışım :))
tekrar soruyorum bu sefer de uğratma :)
çok tatlı bence annesininki de böyle tatlıdır?
Dayak yemeden kaybol burdan 😒
giderim ve dönüm arkama bakmam ha? :)
Bakmaa. Nasilsa yine karsilasiriz :|
Yasanacak sert bir firtinaya hazirlikli olsunlar..
Rüzgar eken firtinaya da hazırlıklıdir sanirim :|
Gunesli ve sakin bir hava bekledikleri genelde. Bu yuzden firtina oncesi sessizligi fark edemiyorlar..
Allah zeval vermesin ne deyim :/
Firtinadan zeval gormek istemiyorsan firtinanin merkezinde duracagini bileceksin..
Amin..
mesajlarımı almasını dilerim :)
Ne gibi mesajlar :)
ince mesajlar, metaforlar, altyazılar :)
Hmm anladim :)
Aynen inatlaşmamasını 😊
yoksa işi zor valla :d
Kesin hükümlü olmamalı ilk.
İnatlasmiycak dürüst olcak
Herkes bu inattan muzdarip sanirim :|
Evet:)
Sabir sanırım yeterli.
Bilmemmi.
Dimi :)
Hiç bulasma derim...
Böyle dersen iyice kamçılamış olursun :)
Böylede tehdit gibi oldu :))
Biliyorum. Kafasındaki tek telle hayatina devam etmis :\
Hii anladim :|
Vaktini boşa harcamasın.
Yalansiz, sabirli , ilgili olsun
Seviyorsam yıllarca beklenir...
Uzaklaçmasını tavsiye ederim
Çok sıkma beni derim
yalan söylemesin
yok buşunmam
Organik olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar