AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
184Cevap
Bir bayanla erkek yakın arkadaş olamaz zaten , illaki birinden biri bişeyler hisseder...
Kesinlike hakli. bir kiz ve erkekten ikisi birden bir sey hissetmeden yakin arkadas olamaz
Bence öyle değil ya da bana böyle bir yaklaşım olmadı ama öyle olan da vardır illa ki.
Benim de öyle biri ile arkadaş olayım derken olmadı isler b0ka sardı ben üzüldüm neyse bosver
Aynen bende öyle onun evinde kahve çay kahvaltı derken ondan hoşlanmaya başladım ve ona açıldım ve gerisi geldi zaten ama ikimizin de buna çok ihtiyacı vardı ve çok güzel geçti
Hangi erkekle arkadaş olsam yavsadi. Freud baba ne söylediyse o dogru😉
Kesinlikle yanlış. Öyle olsaydı Aile bağları söz konusu olmazdı ( kuzen vb 2. Dereceden daha uzak aile bağlarından bahsediyorum )
Güzel değilse kardeş olur arkadaş. Guzelse yururuz 😂😂
Vay bilmiyodum snrm hem nerden biliyosun? (Burdaki Vay neden anlaminda değil😅
Kesin bir cevap veremiyorum, yani haklı da olabilir haksız da...
Freud a Söylemeliyim ki Sende Mide Ve Manevi Düşünceler Yoksa Oluşmuyorsa İnsanoğlu Ne Yapsın :D
Bazi erkekler yakin arkadaslariyla birlikte olmak istemez seklinde duzeltsek
çirkin kızlar kankadır.(alınmak yok) ama güzel bir kız ile kanka olmanın altında birşeyler yatar.
Potansiyel her zaman olabilir elbet ama, bence her şey birlikte olmak için olamaz. Olmamalı.
Kesinlikle doğru, en azından benim için :D
Eyleme dökmüyoruz tabi ki
Yani önce arkadas olurum sonra samimi arkadas olurum sonra sevgili
Bu onun düşüncesi, onun kafasından olan erkekler için doğru.
Bir kadın ve bir erkek arkadaş kalmaz, kalamaz... Şahıs doğru demiş.😏
bence hakli sonucta evlenmek istedigi kiside bir nevi arkadasi gibide olacak.
Kısmen doğru. Eğer kız cekiciyse öyle olur. Veya yakın arkadaşlarsa kiz sevgili olma yönünde adım atsa erkek de kayıtsız kalmaz en azından bir düşünür
Haklı bence erkek milleti çıkarı olmadan sevap bile işlemez
Yalan erkek asik olursa o gozle bakmaz freud kardeşş
ben nezaman bir erkege 'arkadas' gözüyle baktiysam bir müddet sonra bana yakin davranmaya basladilar, veya asik olanlar oldu.. O yüzden dogruluk payi var diyebilirim
Hiç bir konuda genelleme yapılamaz diye düşünüyorum, böyle düşünenler elbette vardır ama aksini düşünenlerde çok
Her sakallıyı dedemiz zannetmek gibi bisey olur bu. Sanmıyorum..
Biri sevgili ya da eş bulana kadar olursun iki kişininde birbirinden hoslanmazsa tabi
olabilir insanlar bağzı durumlarda oluyor bence kesin konuşmamak lazım
Doğru söylüyor kankam desende zamanla birşeyler hissedersin
çok çok yakın kız arkadaşlarım oldu bir çoğu evlendi düğünlerine gittik yani bu bizim ülkemizde gerçekten zor çoğu erkek için çünkü kadın ulaşılamaz en tepe de bir tabu
Hmmmm garipmis ama zaten kadın erkek arkadaşlığına inanmıyorum yıllardır
Hakli. Zaten karsi cinsle arkadas kalinmiyormus bunu cok iyi anladim.
Freud zamanına göre haklı. Kadın ganimet. Tek açılabildiğin hemcinsin. Bugün seçenekler 2ye çıktı. Seni anlayanın, arkadaşının cinisi önemsiz ki.
Benim kankamda bana bu lafı söylerdi sonra da ben sana öyle bakmıyorum tabi kanka derdi😃😃😂
Belli bir yastan sonra evet ama oncesinde kankaliklar vs olabilir
Çok haklı lan. Hem Freud söylüyorsa doğrudur. Adamın bir resimleri var, varya aklın hayalin durur. Olağanüstü bir insan bence. Severim Freud amcayi
Bu adam bu tezinde haksız ama tam tersini dese haklıydı kızlar da bu durum söz konusu arkadaş kalamıyorlar
Yani doğru olabilir
Freud dediyse mutlaka destekli bir açıklama sunmuştur
Benim gozlemledigimde öyleydi açıkçası
Freud cuğum gene saçmalamış bence..
birlikte olmak istemediğim ama hayatımda olmasından mutlu olduğum arkadaşlarım var..
Akrabalık dışında olur haklı olabilir. Mantıklı geldi :)
evet istemez. kalmak isteyen de arkadaş görünümlü yalama sapığın tekidir.
Benim için doğru zaten o yakın arkadaşların bir çoğu sonra sevgili olmuyor mu?
Çok haklı çünkü her erkek her kadına aynı gözle bakıp duruma göre rol değiştirir✋ bence
Her erkek asla 🙅♀️ senin görüşün yanlış
değil arkadaşlık dostluk sırdaşlık dert ortaklığı cinsiyete bağlı değildir
Kişinin yetiştiği yaşam koşulları ve tarzına bağlı bu durum
bır erkek bır kaıdnla arkadas oluyorsa muhakak enınde sonunda bırsey olurr :D
Freud amcam ne derse doğrudur tabi 3 4 yaşındaki çocuğun mast yapması hariç
Karşı cinsten çok yakın arkadaşım olmadı ama görmüyorlardır sanırım
Kıçıyla senaryo yazmış kendi egosunu bütün erkekler diyerek Anlatmaya çalışmış
Kadın o samimiyeti isterse erkek herzaman hazirdir zaten
Erkek her zman her daim kadını severr çooook sever 😂😂😂😂😂
Freud ne diyorsa doğrudur. Üstüne söz söylemek bana düşmez.
Benim de olmadı bilmiyorum ama birini elde etmek için yakın kartaja girebilme ihtimalleri var
Saçma bence. 6 senelik arkadaşım var kardeşten ötedir en ufak yamuğunu da görmedim.
Yoo benim kız kankam var ama kesinlikle o yönden onunla olmak istemezdim arkadaşlığı iyi olduğu için arkadaşım yani
Şöyle söyliyim kişiden kişiye değişiyor ama bence iyi arkadaş olup sadece arkadaş gözü ile bakılabilir çünkü benim ilişkim olmasını beklemediğim bir çok kız arkadaşım var ve uzun zamandır.
Çok saçma iki tane yakın arkadaşım var ve onlara sevgili olmayı hiç bir zaman düşünmedim
Yakın arkadaşlarım varda sanmam ya hissetmedim yani öyle bir şey onlardan
kitaplarını okuyorum bazen.
istisnalar hariç, genel olarak öyle katılıyorum.
Valla aynısı kadınlar icinde geçerli bence sonra herkes niyeti bozuyor
Freud ne derse doğru söyler ksjskdkd ama bu olmamış gibi
Kesinlikle hakli. ama kadin çekiciyse. normal tipliyse birlikte olmak istenmez
İyi ki freud söylemiş. Ben söylesem ablukaya alınırdım:)