Freud'un 'hiçbir erkek birliktelik istemediği bir kadınla yakın arkadaş olmak istemez' sözüne katılıyor musunuz, yoksa saçmalık mı?

Erkeklerin, arkadaş oldukları her kadını potansiyel sevgili adayı olarak görme durumu gerçekten var mı? Bunu ne kadar doğru buluyorsunuz? Benim hiç böyle çok yakın bir karşı cins arkadaşım olmadı, o yüzden yorum yapamıyorum.

Freudun hiçbir erkek birliktelik istemediği bir kadınla yakın arkadaş olmak istemez sözüne katılıyor musunuz, yoksa saçmalık mı?
Freud'un 'hiçbir erkek birliktelik istemediği bir kadınla yakın arkadaş olmak istemez' sözüne katılıyor musunuz, yoksa saçmalık mı?
Cevapla