“Hiçbir erkek birlikte olmak istemediği bir kadınla yakın arkadaş olmak istemez.” Sizce Freud bu sözünde haklı mı?

Yani bir erkek her arkadaş olduğu kadını potansiyel sevgili ya da birlikte olacağı kadın gözüyle mi görüyordur.. Sizce bu söz ne kadar mantıklı? Hiç çok çok yakın diyebileceğim karşı cins arkadaşım olmadı o yüzden yorumsuzum..
“Hiç bir erkek birlikte olmak istemediği bir kadınla yakın arkadaş olmak istemez.” Sizce Freud bu sözünde haklı mı?
#Mademoiselle88♥️
“Hiçbir erkek birlikte olmak istemediği bir kadınla yakın arkadaş olmak istemez.” Sizce Freud bu sözünde haklı mı?
Cevapla